Gouldfan Skrevet 22. mars 2015 Del Skrevet 22. mars 2015 Er det fortsatt skatteklasse 2 for ektepar med barn og en inntekt? Lenke til kommentar
Janbanan123 Skrevet 22. mars 2015 Del Skrevet 22. mars 2015 Er det fortsatt skatteklasse 2 for ektepar med barn og en inntekt? så vidt jeg vet, ja. Lenke til kommentar
krikkert Skrevet 22. mars 2015 Del Skrevet 22. mars 2015 Ektefeller som lignes felles får fortsatt høyere personfradrag ("skatteklasse 2"). Regelen ble foreslått avviklet fra 2014 i regjeringene Stoltenbergs og Solbergs forslag til statsbudsjett, men avskaffelsen ble avverget etter intervensjon fra KrF og Venstre. 3 Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 24. mars 2015 Forfatter Del Skrevet 24. mars 2015 Takk og lov for at jeg stemte Venstre. AP sviker sin egen klasse..... Jeg ble ekstra betrygget når jeg snakket med saksbehandler på skatteetaten, han istemte med at vi fortsatt får Skatteklasse 2. Lenke til kommentar
LtdEdFred Skrevet 24. mars 2015 Del Skrevet 24. mars 2015 Jeg ble ekstra betrygget når jeg snakket med saksbehandler på skatteetaten, han istemte med at vi fortsatt får Skatteklasse 2. Saksbehandler på Skatteetaten / krikkert - potejto / potato ;-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå