Gå til innhold

Trolltunga og Tåka


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Denne berømte fjellformasjonen skulle vært noe mer tilgjengelig så hadde jeg også kommet meg dit på et besøk. Ikke så langt fra Haugesund til Tyssedal i Odda kommune.Det er i alle fall et flott bilde du her viser, fin beskjæring og en fin skarphet av fjellet. Håper du viser noen bilder etter at tåken hadde lettet også.

Mvh Torbjørn

Lenke til kommentar

Denne berømte fjellformasjonen skulle vært noe mer tilgjengelig så hadde jeg også kommet meg dit på et besøk. Ikke så langt fra Haugesund til Tyssedal i Odda kommune.Det er i alle fall et flott bilde du her viser, fin beskjæring og en fin skarphet av fjellet. Håper du viser noen bilder etter at tåken hadde lettet også.

Mvh Torbjørn

 

Det ble en lang tur rundt hele vannet denne dagen, på over tolv timer, så hadde ikke kjempe god tid. Og da når tåka lettet kom det også så mange turister til, så da mistet jeg litt inspirasjonen desverre. Plassen er fantastisk, og turen rundt glemmer jeg ikke på godt og vondt :) Mer enn fornøyd med at jeg fikk oppleve Trolltunga i tykk tåke, siden google har mer enn nok solskinsdager å vise til fra dette stede. Takk for tilbakemeldingen Torbjørn.

 

Mikael

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...