Gå til innhold

Er Bayonetta 2 egentlig morsomt?

Anbefalte innlegg

Kjøpte fin stor eske og fikk med spill 1 i serien, som jeg spiller nå (siste checkpoint chapter 5).

Det har et gjennomført bra soundtrack, er storslagent og særegent, men er så til de grader utilgivende at jeg vurderer å droppe hele spillet. Chapter 4 var kult, men 5 er alt for langt. Når det plasseres en cinematic etter checkpoint på siste kampen er det jo ikke morsomt en gang, bare irriterende.

Akkurat nå sitter jeg liksom med fandenivolskhet og hat som eneste motivasjon for å fortsette. Og det er på "normal" :/

Derfor spør jeg like gjerne først som sist, er spill 2 noe bedre på det med checkpoints og varighet på hver bane? Hvis ikke tror jeg ikke serien er for meg.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Toern føltes veldig mye lettere ut for meg i hvert fall. Større marginer på å gå inn i witch time osv. Banene er også delt opp mer med flere checkpoints ut i fra det jeg husker, så det blir ikke mye løping igjennom ting du allerede har gjort som det kan føles i enern.

Men, ja, kan også anbefales å sette ned vanskelighetsgraden i enern da normal allerede er ganske hardt.

Lenke til kommentar

Jeg prøvde Bayonetta demoen av 2'ern her om dagen, og det er første gang jeg har spilt bayonetta. Wtf? disse dyrene, eller hva dere kaller dem, er det sykeste jeg har vært med på xD

Men spillet virket greit, men jeg vet ikke om jeg er villig til å gi 450kr for spillet.

Lenke til kommentar

Det er stort sett WTF hele veien. De er engler, ikke dyr, forresten. Men veldig bra spill synes jeg. Og det er deler der du ikke slåss bare utforsker byer med masse hidden kister og secrets rundt om kring å finne. En slags hub mellom missions der du kan vandre rundt og gjøre det du vil, låse opp nye områder og.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...