jabril123 Skrevet 22. mars 2015 Del Skrevet 22. mars 2015 (endret) Hey jeg har nå gnidd meg på hodet i en stund på hvordan jeg overfører SRT undertekst fra Android Samsung Galaxy Note4 til min pc? Jeg har nå lastet ned Winrar på telefonen, men får ikke komprimert RAR Zip filen videre til pcen. Jeg bruker Subscene og vil ha undertekst til min VLC Noen som har erfaring rundt dette? Takk for svar Endret 22. mars 2015 av jabril123 Lenke til kommentar
Gjest Bruker-182691 Skrevet 22. mars 2015 Del Skrevet 22. mars 2015 Last ned subtitles på pcen istedet? Lenke til kommentar
jabril123 Skrevet 23. mars 2015 Forfatter Del Skrevet 23. mars 2015 Jeg har ikke Internett tilgang på pcen i de neste kommende ukene..Prøver å overføre filen fra telefon til pcen. Lenke til kommentar
TMB Skrevet 23. mars 2015 Del Skrevet 23. mars 2015 Bruk USB-kabelen? Er de på samme nettverk kan du opprette et share på PC-en og bruke en filbehandler, eks. ES File Explorer til å overføre den trådløst. Lenke til kommentar
newman221 Skrevet 23. mars 2015 Del Skrevet 23. mars 2015 Sende via blåtann dersom det er bærbar PC? Eller opprette wifi Hotspot på mobil og laste ned til PC? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå