Jotun Skrevet 28. mars 2015 Del Skrevet 28. mars 2015 NÅR ER 3-1 ET RESPEKTABELT RESULTAT?!?!?! Når man heller må ta 4-1.... Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 28. mars 2015 Del Skrevet 28. mars 2015 vi får holde oss til ski. Vi er best der vi slipper konkurranse. Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 28. mars 2015 Del Skrevet 28. mars 2015 På slike dager jeg faktisk savner Hangeland og Riise Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 28. mars 2015 Del Skrevet 28. mars 2015 Pissa på med en mann mer. Dette er flaut! Lenke til kommentar
blured Skrevet 28. mars 2015 Del Skrevet 28. mars 2015 Hahaha. 5-1. Bare noen mål unna det respektable resultatet 3-1, godt jobbet! Lenke til kommentar
slipten Skrevet 28. mars 2015 Del Skrevet 28. mars 2015 fy faen. dette var skikkelig ille 5-1, her er det bare å begynne drukne sorgene sine Lenke til kommentar
Christiαno Skrevet 28. mars 2015 Del Skrevet 28. mars 2015 Flaut. Enda flauere at kommentatorene kommer med slike overoptimistiske og naive uttalelser om det norske landslaget når de ikke har peiling på hva de driver med der nede. Jeg blir bare kvalm av å høre slikt. 3 Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 28. mars 2015 Del Skrevet 28. mars 2015 NÅR ER 3-1 ET RESPEKTABELT RESULTAT?!?!?! Når man heller må ta 4-1.... Eventuelt 5-1... Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 28. mars 2015 Del Skrevet 28. mars 2015 På slike dager jeg faktisk savner Hangeland og Riise Ja det er forsvaret og keeper som er problemet. Dette hadde ikke skjedd med Bratseth, Torstvedt og de der. Lenke til kommentar
ronron25 Skrevet 28. mars 2015 Del Skrevet 28. mars 2015 Dette var vel det alle Drillo kritikerne ønska seg, masse mål . 1 Lenke til kommentar
Jakobk Skrevet 28. mars 2015 Del Skrevet 28. mars 2015 Jeg så bare de første 25, og syntes ikke at det var så ille. Ødegaard ganske usynlig. Forstår jo at det må ha sprukket etter hvert, men jeg er i alle fall positiv til det Høgmo driver med. Tror han har noe på gang 1 Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 28. mars 2015 Del Skrevet 28. mars 2015 De første var OK fordi Kroatia heller ikke var spesielt gode. Etter målet var det bare ett lag på banen. Som forventet så hadde vi ingenting å by på. Lenke til kommentar
Everket Skrevet 29. mars 2015 Del Skrevet 29. mars 2015 Nesten utrolig å høre hvor positive folk er etter 5-1. Jeg synes Riise og Nordli har veldig gode poeng. Lenke til kommentar
blured Skrevet 29. mars 2015 Del Skrevet 29. mars 2015 (endret) Det største Riise har opplevd på landslaget er å sitte på benken i tre kamper under gruppespillet EM 2000... Landslaget har spilt defensiv møkkafotball i alle år, og stort sett sagt seg fornøyde med 0-0/1-1 kamper på bortebane. Nå har vi et ungt lag, med mye potensiale, som ihvertfall forsøker. Må si jeg synes det er mye mer positivt... Endret 29. mars 2015 av blured Lenke til kommentar
ronron25 Skrevet 29. mars 2015 Del Skrevet 29. mars 2015 Det største Riise har opplevd på landslaget er å sitte på benken i tre kamper under gruppespillet EM 2000... Landslaget har spilt defensiv møkkafotball i alle år, og stort sett sagt seg fornøyde med 0-0/1-1 kamper på bortebane. Nå har vi et ungt lag, med mye potensiale, som ihvertfall forsøker. Må si jeg synes det er mye mer positivt... Jeg ville foretrukket 0-0 eller 1-1 som resultat i går og også ellers i bortekamper. Uavgjort er ikke noe dårlig resultat for bortekamper. Den tidligere "møkkafotballen" sørga ihvertfall for at vi kom til både VM og EM sluttspill. Foreløpig har jeg litt problemer med å se det positive i å tape 5-1, men kanskje har du rett når du sier at laget har potensiale. La oss håpe det. La oss håpe Høgmo vil skape "gull ut av gråstein." Må også kommentere det du sier om å forsøke. Når man spilte "møkkafotball" så forsøkte man også og man lyktes godt til tider med sine forsøk. For øvrig så synes jeg forskjellen på lagene er at Kroatia spiller med et mye høyere tempo på/med ballen, med høyere intensitet. Det burde Norge bli flinkere på. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 29. mars 2015 Forfatter Del Skrevet 29. mars 2015 Finnes det ikke en mellomting mellom Drillo og Høgmo? Drillo overdrev kynismen både hjemme og borte. Det ga ofte gode resultater mot bedre lag, men mot svakere motstand fikk vi aldri dominert kamper og resultatene ofte uteble.Høgmo på sin side virker sånn passe naiv når han starter med tre spinkelgutter på topp i Tarik, Dæhli og Ødegaard borte mot Kroatia. Og dette kun én uke etter at han gjentatte ganger påpekte hvor "fysisk robuste" Kroatia er. Tror vi hadde klart oss mye bedre med disse i går: Tettey - HenriksenSkjelbred - Johansen - DæhliNielsen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå