Leif Olsson Skrevet 22. mars 2015 Del Skrevet 22. mars 2015 Etter stormen Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 22. mars 2015 Del Skrevet 22. mars 2015 Hei, Leif. I deler av kyst-Norge har, - etter hva jeg synes å huske, tang blitt benyttet som kufòr fra gammelt av, og når man ser de friske fargene på bildet ditt, framstår tangen nesten som en fristelse for "tobeinte", også ! Været kan man ikke gjøre stort med, men vi får håpe at det snart blir bedre, Leif ! M v h Albert. Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 22. mars 2015 Forfatter Del Skrevet 22. mars 2015 Hei, Leif. I deler av kyst-Norge har, - etter hva jeg synes å huske, tang blitt benyttet som kufòr fra gammelt av, og når man ser de friske fargene på bildet ditt, framstår tangen nesten som en fristelse for "tobeinte", også ! Været kan man ikke gjøre stort med, men vi får håpe at det snart blir bedre, Leif ! M v h Albert. Hei Albert. Takk for hyggelig kommentar med intressant informasjon :-) Tror man alerede bruker tang til tobeinte :-) Enig om være ;-) Hilsen Leif :-) Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 23. mars 2015 Del Skrevet 23. mars 2015 Det er helt utrolig hvor mye tang og tare som blir skylt på land etter en storm! Bildet ble skarpt og fint. Godt å se sola skinne på tanget. Lenke til kommentar
ChiaroScuro Skrevet 23. mars 2015 Del Skrevet 23. mars 2015 Slik skal tang fotograferes, synes jeg Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 23. mars 2015 Forfatter Del Skrevet 23. mars 2015 Takk takk for hyggelige kommentarer Helene og Thonord Med hilsen Leif Lenke til kommentar
Torbjørn Milje Skrevet 23. mars 2015 Del Skrevet 23. mars 2015 Tang kan brukes til så mangt. Jeg tror produkter av tang også blir brukt i iskrem, jeg mener å ha hørt det en gang for lenge siden. Dette er et flott skudd, mer som et abstrakt kunstverk du trygt kan henge opp på veggen. Mvh Torbjørn Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 23. mars 2015 Forfatter Del Skrevet 23. mars 2015 Tang kan brukes til så mangt. Jeg tror produkter av tang også blir brukt i iskrem, jeg mener å ha hørt det en gang for lenge siden. Dette er et flott skudd, mer som et abstrakt kunstverk du trygt kan henge opp på veggen. Mvh Torbjørn Hei og takk for kommentar, intressant informasjon Torbjørn Med hilsen Leif Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg