anonymc Skrevet 22. mars 2015 Del Skrevet 22. mars 2015 (endret) Hei! Jeg har et spørsmål ang. Samordna opptak. Dersom jeg kommer inn på førsteønsket mitt, men angrer på dette; må jeg da takke ja til dette, eller kan jeg enkelt "føre meg over" til et annet ønske dersom dette senere kommer til å friste mer? Hvis man har kommet inn på alle sine ønsker, kan man da velge og vrake mellom alle disse? Dette kan sikkert virke rart, men jeg er redd for å søke feil og vil derfor se an mulighetene ved nettopp dette. Endret 22. mars 2015 av anonymc Lenke til kommentar
Elefantmesteren Skrevet 22. mars 2015 Del Skrevet 22. mars 2015 Du kommer ikke inn på alle dine ønsker, du får tildelt EN plass, så det går ikke å velge slik. Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 22. mars 2015 Del Skrevet 22. mars 2015 Nei, du kan ikke takke nei til førstevalget ditt og så få andrevalget ditt i stedet. Men du kan omrokkere på ønskene dine frem til 1. juli. Lenke til kommentar
anonymc Skrevet 22. mars 2015 Forfatter Del Skrevet 22. mars 2015 Takk for svar, dere! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå