Maria:-) Skrevet 22. mars 2015 Del Skrevet 22. mars 2015 Grønt og lilla Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
deleted Skrevet 22. mars 2015 Del Skrevet 22. mars 2015 Flott fotokunst dette her. Lilla og grønt passer jo, ikke overraskende, svært godt sammen da det er komplimentærfarger. Også fint hvordan bølgene møtes og skaper en slags "interferens" Skulle gjerne lest litt i beskrivelsen hva du har tenk/tatt bilde av osv. Lenke til kommentar
Maria:-) Skrevet 22. mars 2015 Forfatter Del Skrevet 22. mars 2015 Deleted skrev (På 22.3.2015 den 18.48): Flott fotokunst dette her. Lilla og grønt passer jo, ikke overraskende, svært godt sammen da det er komplimentærfarger. Også fint hvordan bølgene møtes og skaper en slags "interferens" Skulle gjerne lest litt i beskrivelsen hva du har tenk/tatt bilde av osv. Bildet var et av mange bilder jeg og en vennine tok tidligere i dag, ved bare å leke oss med "light grafitti". Her har vi brukt en lyslenke, og jeg har senere redigert fargene og satt sammen to like bilder (med ulikt redigerte farger). Grønt og lilla er forresten ikke komplimentærfarger (det er lilla og gult, og grønt og rødt) men de passer fint sammen likevel ja. Lenke til kommentar
Jan Høydal Skrevet 22. mars 2015 Del Skrevet 22. mars 2015 Artig og bra utført! Som et slags radarbilde eller noe topografisk med iso linjer. mvh Jan Lenke til kommentar
deleted Skrevet 22. mars 2015 Del Skrevet 22. mars 2015 Maria:-) skrev (På 22.3.2015 den 21.55): Deleted skrev (På 22.3.2015 den 18.48): .. Grønt og lilla er forresten ikke komplimentærfarger (det er lilla og gult, og grønt og rødt) men de passer fint sammen likevel ja. Spennende å høre Nei, det er jo litt sannhet i det, men jeg tolket de nyansene du har brukt som tilnærmet komplimentært (feks at det er mer gult enn blått i grønnfargen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg