thehunger Skrevet 5. november 2003 Del Skrevet 5. november 2003 Hei, jeg kjøpte nylig varer på PS Data for første gang og tror ikke de benytter sikre websider (SSL kryptert - når du ser den lille gule hengelåsen i Internet Explorer) hverken ved innlogging eller under betaling. Kan dette stemme? De kjører med N-Safe og SSL logoer på sin forside så jeg har tatt det for gitt at butikken er sikker. Men i ettertid kan jeg ikke huske å ha sett at SSL blir benyttet? Er det andre butikker som ikke krypterer data under kjøpstransaksjoner? En ting er når kunder blar og leter etter varer, en annen ting er når du oppgir kredittkort opplysninger mm. Paranoid. Lenke til kommentar
Nichlas Skrevet 5. november 2003 Del Skrevet 5. november 2003 Dette står på psdata.no: "Når man trykker send, kommer man til visa sine sider, siden er kryptert, men det vises ikke som eget ikon. Høyreklikker du på siden og velger egenskaper, vil du kunne se krypteringsinformasjonen." Lenke til kommentar
FLuAA Skrevet 8. november 2003 Del Skrevet 8. november 2003 trenger ikke bekymre deg... en leet klarer det uannsett hvor god krypterign det er *grin* Lenke til kommentar
Kvinnorna Skrevet 10. november 2003 Del Skrevet 10. november 2003 Jeg er ikke redd for å handle på nettet, går utifra de fleste webshopper har noe form for kryptering Lenke til kommentar
tigerdip Skrevet 10. november 2003 Del Skrevet 10. november 2003 Er vel ingen som dropper krypteringen. Jeg har aldri sett en webshop uten kryptering. Lenke til kommentar
ftpman Skrevet 10. november 2003 Del Skrevet 10. november 2003 Quad.no har det ikke, dem sender faktisk visa kort nummeret i klartekst i bestillings bekreftelsen :/ -- rf Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå