AnonymDiskusjon Skrevet 22. mars 2015 Del Skrevet 22. mars 2015 Hadde en episode med en jente som har hvert på besøk hos min søster flere ganger. Tatt henne et par ganger for å se på meg da bare smiler hun lurt. Men her om dagen når jeg og min satt og så på TV så begynte hun plutselig å slå meg med ei pute, med hånda osv. Drev vell på sånn at og frem i 2-3 timer. Flørting? Anonymous poster hash: b12cd...4f9 Anonymous poster hash: b12cd...4f9 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 22. mars 2015 Forfatter Del Skrevet 22. mars 2015 Hun er 17 og jeg er 19. Anonymous poster hash: b12cd...4f9 Lenke til kommentar
Darkbill Skrevet 22. mars 2015 Del Skrevet 22. mars 2015 Da er det definitivt mer enn flørting. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 22. mars 2015 Forfatter Del Skrevet 22. mars 2015 Gode nyheter med andre ord? Anonymous poster hash: b12cd...4f9 Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 22. mars 2015 Del Skrevet 22. mars 2015 Velger hun å tulle med deg i 2-3 timer så er vel sannsynligheten for at hun er interessert ikke så usannsynlig. Du får vise interesse tilbake og ta det videre. Lenke til kommentar
Darkbill Skrevet 22. mars 2015 Del Skrevet 22. mars 2015 Gode nyheter er det vel, men ikke forvent noe mer enn det du har fått nå. Nå er det på tide at du tar tak i situasjonen og snakker med henne eller noe lignende. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå