retningslinjene Skrevet 22. mars 2015 Del Skrevet 22. mars 2015 Hei. Har planer om å kjøpe en ny tv til den nyoppussa loftstua vår. Er primært barna (1 og 4 år) som blir å bruke den da vi og har TV nede i stua. Men jeg vil jo også selvsagt se film der når barna er i seng så det er ikke primært en liten "barne tv" jeg er ute etter. Har budsjett på mellom 10 og 12.000 kr alt under er jo selvsagt å regne som et pluss, da gjerne med et lite anlegg inkludert. Har funnet meg en TV jeg kunne tenkt meg men den har ikke 3D. Er dette et must i dag? TV'en jeg har sett på er denne: http://www.netonnet.no/art/tv-og-bilde/tv-lcd-led-og-plasma/tv-50-55-tommer/lg-55ub820v/210600.3115/ Har da også tenkt på dette anlegget som ser stilrent nok ut for aktuelle TV: http://www.netonnet.no/art/lyd-og-hodetelefoner/hjemmekinosystem/51-hjemmekinosystem/med-blu-ray/lg-bh7240bw/214462.4949/ Da kommer jeg meg under 12.000,- Ser jo at anlegget støtter 3D og naturlig 4K men TV har ikke det. Vil jeg angre hvis jeg sitter med et anlegg som støtter 3D og ikke en TV? Lenke til kommentar
ulle1040 Skrevet 22. mars 2015 Del Skrevet 22. mars 2015 Dette er et personlig valg man tar. Selv har jeg en TV med 3D som har blitt brukt til 3D på 2 filmer på 2 år. Dette var også da TVen var ny så mest fordi det var nytt. Men hvis du ser for deg at du kommer til å se filmer i 3D mye vil man jo ikke angre. Personlig synes jeg det ikke gir noe til filmopplevelsen og at det å sitte med 3D briller er litt slitsomt. 3D filmer er også dyrere i innkjøp. Lenke til kommentar
retningslinjene Skrevet 22. mars 2015 Forfatter Del Skrevet 22. mars 2015 Ok. Ser jo at aktuelle TV jeg vurderer koster like mye med 3D (over 11.000 på elkjøp) som TV'en uten 3D med stereoanlegget. 3D blir kanskje en funksjon som du sier som blir jevnt over lite brukt hvis man har det?! Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 22. mars 2015 Del Skrevet 22. mars 2015 Etter min oppfatning er 3D noe man prøver et par ganger i løpet av TVens levetid. Lenke til kommentar
Salvesen. Skrevet 22. mars 2015 Del Skrevet 22. mars 2015 Jeg har aldri brukt funksjonen foruten når den skrur seg på av seg selv(bug i forbindelse med netflix app). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå