DrDoogie Skrevet 5. november 2003 Del Skrevet 5. november 2003 Har da noen filer, som vi kan late som ser slik ut: 0 3 1 4 2 4 3 7 . . . . . . 100 3 Altså sett av verdier for x=0 til x=100. Jeg ønsker da å generere bildefiler som viser grafer (stolpediagram, søylediagram, und so weiter) ifra kommandolinja. Eller alternativt en eller annen luguber perlmodul. Til nøds kan vel å skripte seg opp mot OpenOffice også gå... men da skal nøden være temmelig prekær. Lenke til kommentar
kyrsjo Skrevet 5. november 2003 Del Skrevet 5. november 2003 gplot tror jeg kan gjøre det der Lenke til kommentar
DrDoogie Skrevet 6. november 2003 Forfatter Del Skrevet 6. november 2003 *bump* Noen forslag før helgefylla setter inn? *grin* Lenke til kommentar
kyrsjo Skrevet 6. november 2003 Del Skrevet 6. november 2003 gnuplot mente jeg. noen som vet hvordan man får stillt av de radianene/polargrafen, og får en skikkelig XY graf? Lenke til kommentar
DrDoogie Skrevet 6. november 2003 Forfatter Del Skrevet 6. november 2003 gnuplot! Hjertelig, det ser mer brukbart ut ja (enn 'graph'). Lenke til kommentar
|dole| Skrevet 7. november 2003 Del Skrevet 7. november 2003 jeg brukte "graph" en gang på eksamen.. og lærerne var meget fornøyde med tegninga.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå