Elvis Plesly Skrevet 22. mars 2015 Del Skrevet 22. mars 2015 Hei! Har prøvd å lete litt rundt nå etter internett. Jeg tenkte vanlig interett (ADSL?), ikke noe mobilt nettverk der hvor hastigheten blir mindre etter inkludert databruk osv. Trenger et vanlig og normalt internett, selv kan det være 1mbit, så lenge jeg har nett, så går det fint. Jeg trenger billig, da jeg er en student som nettopp har flyttet ut. Jeg kan ikke betale 89,- ekstra i mnd fordi jeg ikke har fast telefon osv. Er det noen tips? Jeg finner ingenting... Trenger også etablering og frakt. Lenke til kommentar
Mr D Skrevet 22. mars 2015 Del Skrevet 22. mars 2015 ADSL koster vel omtrent det sammen fra de fleste leverandører. Hvor/hvordan bor du? Er det kabel-TV der så kan det være en mulighet med Get eller Canal Digital. Lenke til kommentar
Elvis Plesly Skrevet 22. mars 2015 Forfatter Del Skrevet 22. mars 2015 Jeg har kabelTV inntak, men jeg har ikke lyst til å se på tv eller betale for tv programmer. Jeg er litt usikker, men så lenge det ikke er mobilt bredbånd som har restriksjoner etter endt dataforbruk, så er jeg fornøyd. Lenke til kommentar
Mr D Skrevet 22. mars 2015 Del Skrevet 22. mars 2015 Tror heller at du har kabel-TV-uttak... Hvis dette er et borettslag eller sameie kan det hende at det finnes kollektive avtaler som gir hyggelig priser. Hvis du ikke vil ha ADSL pga linjeleie eller kabel-TV-tjenster pga pakkeløsninger eller moblit bredbånd pga kvoter så blir det vel ikke noe internett på deg. 1 Lenke til kommentar
Elvis Plesly Skrevet 22. mars 2015 Forfatter Del Skrevet 22. mars 2015 Det er et borettslag men de har ingen avtaler. Lenke til kommentar
TankyNokia Skrevet 22. mars 2015 Del Skrevet 22. mars 2015 89kr i måneden er da ingen sak, jobb en ekstra time i uka så tjener du inn Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV Skrevet 22. mars 2015 Del Skrevet 22. mars 2015 (endret) Sjekk på http://metrolive.telenor.no/metro2-application-kapaks-web/hvilken hastighet du kan få på telefonlinjen. Dersom det er dårlig, er eneste alternativ kabel-TV, dersom det ikke finnes fiber der. Har du Get, CD eller noe annet der? Endret 22. mars 2015 av Slettet-fsaSP0zV Lenke til kommentar
Elvis Plesly Skrevet 23. mars 2015 Forfatter Del Skrevet 23. mars 2015 Hei, Har ikke Get eller noe slikt. Får heller ikke tak i borettslaget. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå