rgwells Skrevet 22. mars 2015 Del Skrevet 22. mars 2015 (endret) Hei! Noen som vet hva som er nytt med de nye FGS-modulene til Fibaro? Annet enn at de ser bittelitt annerledes ut i chassis og skrukoblingene? Tronika har de inne, uten at jeg klarer å lese meg frem til hva som er nytt. Annet enn at 1x3kW nå kun er 1x2,5kW for nye FGS212. og FGS222 nå er "output: 2x 6,5A (for Resistive load), but total current can not exceed 10A Flere bilder Gammel FGS221 2x1,5kW: Ny FGS222: Endret 22. mars 2015 av rgwells Lenke til kommentar
Fermate Skrevet 22. mars 2015 Del Skrevet 22. mars 2015 Hehe. Ser ut som en ren respons på svenskene sine klager: -Spennings merking -Størrre kontakt avstand Og plass til grovere kabel ser det også ut til. Ser bra ut Lenke til kommentar
Moskus Skrevet 23. mars 2015 Del Skrevet 23. mars 2015 Iallfall et skritt i riktig retning for dem som var så bekymret. Lenke til kommentar
Morgens Skrevet 24. mars 2015 Del Skrevet 24. mars 2015 Moskus, siden du er sponset av Fibaro håper jeg du gir beskjed når vi må bytte ut "alt"? Lenke til kommentar
Moskus Skrevet 24. mars 2015 Del Skrevet 24. mars 2015 Ja, hadde det nå vært så vell. Lenke til kommentar
rgwells Skrevet 24. mars 2015 Forfatter Del Skrevet 24. mars 2015 Hehe. Ser ut som en ren respons på svenskene sine klager: -Spennings merking -Størrre kontakt avstand Og plass til grovere kabel ser det også ut til. Ser bra ut Regner med at det er en respons og justering ja. Fant ikke noe info noe sted om hva som egentlig er nytt / endret i disse switchmodulene. Dimmermodulen har ikke kommet ennå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå