line.99 Skrevet 22. mars 2015 Del Skrevet 22. mars 2015 (endret) Hei skal til sommeren ta mopedlappen, men er usikker på om jeg vil ha racing elle motard. hvordan er forskjell på velikehold og bensinforbruk? skal bruke den til å kjøre på asfalt generelt, og hvilken går best orginal? Skal bli jentekjørt så blir nok mest på 2hjul,men liker litt fart så vil gjerne ha den som yter mest. PS! Vil helst ikke ha scooter da jeg syns det ser litt mer pinglete ut. er heller ikke særlig høy, rundt 160. Endret 22. mars 2015 av line.99 Lenke til kommentar
kremt Skrevet 22. mars 2015 Del Skrevet 22. mars 2015 Ville tatt tard, Racing ser bare teit ut med den plastikkraketten ser ut som en 1000 ccm R-sykkel og pinglelyd så er det såvidt det går fremover. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 22. mars 2015 Del Skrevet 22. mars 2015 Racingmoped er bare flaut. Koster en formue gjør de også, og når du mister den i bakken ryker en liten formue til. Lenke til kommentar
Bjerknez Skrevet 22. mars 2015 Del Skrevet 22. mars 2015 Har sett mange slike racingmopeder parkert i byen. Jeg ler meg skakk hver gang jeg hører dem starte opp. Tror det er heftigere lyd i den gamle gressklippern min Bare å kalle en moped for "racing" er jo fjernt. Blir regelrett flau på deres vegne. Ta en moped for det det er og ikke betal i dyre dommer for en "racing"-variant. Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 23. mars 2015 Del Skrevet 23. mars 2015 Å se en slik slite med å komme seg opp en bakke mens den blir forbikjørt av ei jente på scooter er bare trist! Da er disse bedre. I terreng har man ikke bruk for høy fart og moped kan være nok. Lenke til kommentar
Diamond95 Skrevet 23. mars 2015 Del Skrevet 23. mars 2015 (endret) motard uten tvil er som de andre sier, ser og høres dumt ut å komme med "racing" sykkel som bare gjør 45 km/t. vil si at mopeder yter ikke så mye, med mindre de blir trimma men den beste originale moppa jeg har kjørt er Fantic Caballero 2012, gjorde 80 km/t. Dessuten veldig lett å trimme har fortsatt min 2007 Fantic Caballero. Du sier du er glad i fart, så er jo 125cc et mye bedre alternativ. Koster mer, men er verdt det syntes jeg Endret 23. mars 2015 av Diamond95 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå