Ragnar Skj Skrevet 22. mars 2015 Del Skrevet 22. mars 2015 Oslo rådhus - med matchende forgrunn Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Rolf Kristensen Skrevet 22. mars 2015 Del Skrevet 22. mars 2015 Ett flott bilde av det som engang var en moderne arkitektur. Synes det ble ett fint bilde, med gode naturlige farger og fint lys. Det står seg godt mot den blå bakgrunnen. Mvh. Rolf Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 22. mars 2015 Forfatter Del Skrevet 22. mars 2015 Ett flott bilde av det som engang var en moderne arkitektur. Synes det ble ett fint bilde, med gode naturlige farger og fint lys. Det står seg godt mot den blå bakgrunnen. Mvh. Rolf Hjertelig takk for din positive kommentar ! Skj Lenke til kommentar
Jan Høydal Skrevet 22. mars 2015 Del Skrevet 22. mars 2015 Ja, jeg likte varianten av denne betraktningsvinkelen du her har gjengitt. Det kraftig urbane mot det grønne - som gir kontrast. mvh Jan Lenke til kommentar
HSP Skrevet 23. mars 2015 Del Skrevet 23. mars 2015 Du var heldig med været på din Oslotur seg jeg. Jeg likte dette godt, jordnært, men samtidig en litt uvant vinkel på dette velkjente motivet. Står du oppe på muren på festningen? Fint med den typiske Oslo-arkitekturen med funksjonelt design og rød murstein. Henning Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 23. mars 2015 Forfatter Del Skrevet 23. mars 2015 Ja, jeg likte varianten av denne betraktningsvinkelen du her har gjengitt. Det kraftig urbane mot det grønne - som gir kontrast. mvh Jan Hei og takk for din kommentar. Skj Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 23. mars 2015 Forfatter Del Skrevet 23. mars 2015 Du var heldig med været på din Oslotur seg jeg. Jeg likte dette godt, jordnært, men samtidig en litt uvant vinkel på dette velkjente motivet. Står du oppe på muren på festningen? Fint med den typiske Oslo-arkitekturen med funksjonelt design og rød murstein. Henning Hei Henning og takk for kommentar. Står på/ved den første muren, ikke den helt øverst. Lette etter et ståsted, vinkel og uttrykk som ikke var/er det vanlige når du ser bilder av rådhuset. Gikk sikkert et par kilometer i sirkel rundt omkring i byen før jeg fant det beste ståstedet. Her på dette bildet ser det hele nesten ut til å være i landlige omgivelser, men det viktigste er nok allikevel at all bygningsmasse i rustrød mursteinsmasse. Skj Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg