Gå til innhold

Oslo 2013

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest member-296438

Stilig dette Henning:-) personen er godt plassert i bildet, akkurat ved begynnelsen/enden av "skrålinjen". Tøft mønster i gangfeltet, og det kan virke som personen "moter seg opp" til og krysse dette på sin vei mot skulpturen i enden. Den bryter forøvrig med alle kantete linjer og former, der den ligger som ei rose. Flott utnyttelse av lys og skygge.

Lenke til kommentar

Flott komposisjon, med personen i silhuett, de hvite skråmerkingene og åpningen mm i bakgrunn. Fantasien over hva som skjer videre lever hos betrakteren.

Vennlig hilsen Ragnar

Stilig dette Henning:-) personen er godt plassert i bildet, akkurat ved begynnelsen/enden av "skrålinjen". Tøft mønster i gangfeltet, og det kan virke som personen "moter seg opp" til og krysse dette på sin vei mot skulpturen i enden. Den bryter forøvrig med alle kantete linjer og former, der den ligger som ei rose. Flott utnyttelse av lys og skygge.

Der var den ja :) Jeg har faktisk vært på hjemmesiden din, og dette bildet var et av de som markerte seg, ihvertfall for meg. Utrolig tøft og et godt komponert bilde med spennende flater og diagonaler. Well done!

Tusen takk. Ble et fra arkivet i dag, bladde litt og fant igjen dette, som jeg egentlig er ganske fornøyd med.

Henning

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...