PetterK445 Skrevet 22. mars 2015 Del Skrevet 22. mars 2015 Hei. Lurte på om noen kan lage en DJ logo til meg? Navnet er DJ Breezi, håper det er noen kreative sjeler som vil være behjelpelig :-) Alt av interesse. Lenke til kommentar
larsenharness Skrevet 23. mars 2015 Del Skrevet 23. mars 2015 (endret) De fleste som driver logoutvikling gjør sjeldent dette gratis. Men dette er jo bare småpenger hvis du har spillejobber, og er litt kjent i kanskje lokalmiljøet. Er du ikke villig til å betale for det, anbefaler jeg å eller sjekke YouTube på hvordan man lager en enkel logo. Endret 23. mars 2015 av leiferiklarsen 2 Lenke til kommentar
CardinalGuzman Skrevet 23. mars 2015 Del Skrevet 23. mars 2015 Værsågod. Helt gratis. 1 Lenke til kommentar
geir__hk Skrevet 23. mars 2015 Del Skrevet 23. mars 2015 Hei. Lurte på om noen kan lage en DJ logo til meg? Navnet er DJ Breezi, håper det er noen kreative sjeler som vil være behjelpelig :-) Alt av interesse. Hvor stort budsjett har du satt opp for dette? Lenke til kommentar
Rune_says Skrevet 23. mars 2015 Del Skrevet 23. mars 2015 (endret) . Endret 22. september 2015 av Rune_says Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå