Gjest member-296438 Skrevet 22. mars 2015 Del Skrevet 22. mars 2015 5 Åringen - På kaia Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 22. mars 2015 Del Skrevet 22. mars 2015 Ser jo rotete ut, men det er akkurat slik det er på hektiske dager under Lofotfiske kan jeg tenke meg. Vennlig hilsen Ragnar Lenke til kommentar
Rolf Kristensen Skrevet 22. mars 2015 Del Skrevet 22. mars 2015 Ett bilde som gir en bra beskrivelse av aktiviteten. Fasinasjon for heisekraner tror jeg ikke har noen øvre aldersgrense Mvh. Rolf Lenke til kommentar
Gjest member-296438 Skrevet 22. mars 2015 Del Skrevet 22. mars 2015 Takker på vegne av 5 åringen:-) Disse bildene fra 5 åringen, er rett ut av kamera og han har selv sørget for og finne motiver og komponere bildene:-) At det ser rotete ut, er vel en bra betegnelse på hvordan det ser ut langs kaikanten i disse dager:-) Rimelig hektisk aktivitet, og særlig nå,"søringan" kommer for og være med på VM i skreifiske. @Rolf, så har du helt rett i at fascinasjonen over kraner og maskiner generelt ikke avtar med alderen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg