Joachim_F Skrevet 22. mars 2015 Del Skrevet 22. mars 2015 Viser hvor kjapt mobilbrukerne egentlig surfer.Dekningskartet som både Telenor og NetCom vil hate 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-376f9 Skrevet 22. mars 2015 Del Skrevet 22. mars 2015 TENK FØR DU TESTER! En test av nettet kan medføre overføring av store mengder data, noen tilfeller 100 megabyte eller mer. I beste fall spiser dette godt av datakvoten din, i verste fall kan det koste deg flere hundre kroner. Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 22. mars 2015 Del Skrevet 22. mars 2015 Jeg skjønner ikke hvorfor både telenor og netcom vil hate dette dekningskartet? Det er i tittelen men nevnes ikke i artikkelen? Lenke til kommentar
Serpentbane Skrevet 22. mars 2015 Del Skrevet 22. mars 2015 Jeg skjønner ikke hvorfor både telenor og netcom vil hate dette dekningskartet? Det er i tittelen men nevnes ikke i artikkelen? Fordi dette kartet viser reelle tall som ikke nødvendigvis stemmer med deres kart. Synes det var ganske innlysende. 6 Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 22. mars 2015 Del Skrevet 22. mars 2015 Jeg skjønner ikke hvorfor både telenor og netcom vil hate dette dekningskartet? Det er i tittelen men nevnes ikke i artikkelen? Fordi dette kartet viser reelle tall som ikke nødvendigvis stemmer med deres kart. Synes det var ganske innlysende. Hva er problemet med det? De spesifiserer jo ikke Mbps i kartet sitt og de har brukt tall fra tredeparter i store reklamekampanjer for, tek sin data til og med. 1 Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 22. mars 2015 Del Skrevet 22. mars 2015 (endret) Jeg skjønner ikke hvorfor både telenor og netcom vil hate dette dekningskartet? Det er i tittelen men nevnes ikke i artikkelen? Fordi dette kartet viser reelle tall som ikke nødvendigvis stemmer med deres kart. Synes det var ganske innlysende. Hva er problemet med det? De spesifiserer jo ikke Mbps i kartet sitt og de har brukt tall fra tredeparter i store reklamekampanjer for, tek sin data til og med. De reklamerer med hastigheter de ofte ikke kan levere. Endret 22. mars 2015 av Dragen 2 Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 22. mars 2015 Del Skrevet 22. mars 2015 Åja, nei jeg filtrerer bare ut "opptil" hastighet siden vi fikk ADSL jeg, alt jeg ser nå er "Vi aner ikke" 5 Lenke til kommentar
Gyathaar Skrevet 22. mars 2015 Del Skrevet 22. mars 2015 Ser ut som netcom selv skrev en atrikkel om denne for en uke siden.. så virker ikke som de hater den så mye.. http://mer.netcom.no/netcom-raskest-i-norge-og-nest-raskest-i-verden/ 3 Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 23. mars 2015 Del Skrevet 23. mars 2015 "Opp til" betyr enkelt og greit bare "garantert ikke over" eller rett og slett bare "under". 1 Lenke til kommentar
Serpentbane Skrevet 26. mars 2015 Del Skrevet 26. mars 2015 Det er riktig, men når det gjelder ADSL er det definert hvor mye under oppgitt hastighet man skal forvente å ligge. Altså, betaler du for 16 og bor 2 km fra sentralen kan de ikke levere 3. Vet ikke om noe tilsvarende er definert for mobil, men betaler du ekstra for en tjeneste vil du også forvente å få ekstra ytelse. Om de oppgitte tatt ikke stemmer i det heletatt så vil kundene heller ikke betale ekstra for den aktuelle tjenesten. Spørsmålet blir om PR-apparatet klarer å forklare bort problematikken... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg