Gå til innhold

Hvor er mitt The witcher spill ? (Komplett.no)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nå har ikke spillet release før i Mai, så får nok ikke noe før det.

Den siden hvor man skal løse inn koden er jo oppe og går. Jeg vet at de spillene jeg fikk ved kjøp av AMD kort så løste jeg inn koden med en gang og fikk mail med kode til spill en måned etterpå når spillet kom ut. Trur ikke komplett har noe system at de ettersender koder/spill til sine kunder.

Endret av Eriksendrul
Lenke til kommentar

Da jeg kjøpte 770 kortet mitt startet en kampanje med 3 spill dagen jeg mottok kortet. Jeg kontaktet Komplett, men fikk ingen koder. Jeg ble ganske forbanna for å si det sånn. 

Kunne du ikke bare da ha hevet kjøpet og så kjøpt det på nytt,

mulig portoen er høyere enn det spilla var verdt da men. :p

Lenke til kommentar

Pleier å være ganske firkanta, uavhengig av hvor du kjøper - Komplett, Netshop, CDON, Dustin, Elkjøp... Har du kjøpt en vare før kampanjen, får du ikke godene som kampanjen gir.

Handlet en MacBook med madammen i går kveld. I dag tidlig stod jeg opp til en kampanje hvor nøyaktig denne modellen er nedsatt med 1000,- 

Surt, men er ikke så mye å gjøre med.

Lenke til kommentar

Spørs hvor nylig det var? Er ikke mange dager siden Witcher3-kampanjen ble startet...

Så de startet dette for noen dager siden bare ? 

Jaja, da får jeg ordne det gratis på gamlemåten :p

Synes jeg ikke du skal :( , få utviklere som virkelig fortjener pengene dine like mye som cd-projekt red. Er det ett spill du IKKE skal skaffe deg "gratis" i år, så burde det være dette.

• Liker 2
Lenke til kommentar

Pleier å være ganske firkanta, uavhengig av hvor du kjøper - Komplett, Netshop, CDON, Dustin, Elkjøp... Har du kjøpt en vare før kampanjen, får du ikke godene som kampanjen gir.

Handlet en MacBook med madammen i går kveld. I dag tidlig stod jeg opp til en kampanje hvor nøyaktig denne modellen er nedsatt med 1000,- 

Vell, kjøpte du den på nett, eller en butikk med åpent kjøp, så er det jo bare å levere den tilbake!

Lenke til kommentar

Fysiske butikker er ofte ganske redelige, og vil gi deg rabatten når de vet at den kommer på tilbud i de nærmeste dagene. Koster ikke noe å høre med de.

Lenke til kommentar

Du får en mail. Jeg fikk det et par timer etter at kortet ble sendt.

Sendes til mailadressen du bruker på komplett.no.

Kampanjen startet 10. Mars eller no. Jeg kjøpte et nvidia kort 14. Mars å fikk det.

Endret av deac
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...