Chizel22 Skrevet 21. mars 2015 Del Skrevet 21. mars 2015 har installert maaaange sims 3 spill på Macen min, men nå plutselig vil ikke macen "spise" cdn jeg putter inn. den kommer bare ut igjen med en gang. skjønner ikke hva dette kommer av? lurer på om noen vet om hvordan jeg kan spille uten cd?????? har ikke koden til spiller heller, så????? noen som kan hjelpe? Lenke til kommentar
Ragnar115 Skrevet 21. mars 2015 Del Skrevet 21. mars 2015 Har du ein anna pc med CD rom?om du har det kan du eventuelt prøve å kopiere CD over til USB (da treng du ein USB med nok plass tho) og bruke den isteden for.http://www.ehow.com/how_5715189_copy-cd-usb-drive.htmlher ser du hvordan det gjøres. Vet ikkje om det vil funke, men den beste løsningen eg kom på. Lenke til kommentar
Flying Skrevet 21. mars 2015 Del Skrevet 21. mars 2015 Dersom du har registrert spillet i Origin kontoen din kan du spille det uten disc. Mulig du må avinstallere disc versjonen for så å laste ned og installere via Origin for å få det til å fungere. Lenke til kommentar
NeEeO Skrevet 21. mars 2015 Del Skrevet 21. mars 2015 Siden vi er i mat og drikke forumet; Dette er et tegn på kraftig diare. Pcen din kan ikke fordøye cden. Si meg, går den rett gjennom og rett ut igjen, uten at den er "knast" eller i "biter"? Isåfall anefaler jeg at du kontakter legen. Dette er et meget alvorlig tilfelle. Når pcen ikke klarer å bryte ned cden til små datasakkarider, vil den etterhvert ha vannskelig for å få næring, og til slutt død(Overstøvelse). 1 Lenke til kommentar
Chizel22 Skrevet 22. mars 2015 Forfatter Del Skrevet 22. mars 2015 Dersom du har registrert spillet i Origin kontoen din kan du spille det uten disc. Mulig du må avinstallere disc versjonen for så å laste ned og installere via Origin for å få det til å fungere. skjønte meg ikke på dette? hvirdan funker det???? Lenke til kommentar
bigggan Skrevet 22. mars 2015 Del Skrevet 22. mars 2015 (endret) snip- Vet ikke om dette vil fikse dine problemer, men det er 18 sider av "la oss tilbe OP for å fikse spillet som vi eier" Så det ser trygt ut. Pass på å følge instruksene godt. http://games4theworld.bestgoo.com/t752-the-sims-3-ultimate-fix-should-fix-most-of-your-problems Endret 22. mars 2015 av bigggan Lenke til kommentar
Flying Skrevet 22. mars 2015 Del Skrevet 22. mars 2015 Dersom du har registrert spillet i Origin kontoen din kan du spille det uten disc. Mulig du må avinstallere disc versjonen for så å laste ned og installere via Origin for å få det til å fungere. skjønte meg ikke på dette? hvirdan funker det???? Dersom du ikke vet hva Origin er har du antakeligvis ikke registrert spillet ditt. Origin er Electronic Arts (utgiveren av Sims) sitt system for å registrere og kjøpe spill på nett, det kommer med et eget program og en nettside. Der kan du hente ut spillene dine igjen dersom du ikke har leser eller har mistet/ødelagt discen. Lenke til kommentar
herdon Skrevet 22. mars 2015 Del Skrevet 22. mars 2015 (endret) Dersom du har registrert spillet i Origin kontoen din kan du spille det uten disc. Mulig du må avinstallere disc versjonen for så å laste ned og installere via Origin for å få det til å fungere. skjønte meg ikke på dette? hvirdan funker det???? Tror man måtte ha origin for å spille sims 3, riktignok i en enklere utgave tror jeg (har sims 4 nå, som jeg kjøpte med disc, men spiller automatisk uten). Uansett: Hvis du ikke har origin installert: Prøv å laste ned origin (https://www.origin.com/no-no/store/), sjekk om du har konto (dette mener jeg at vi måtte ha for å spille sims 3 (eller var det valgfritt (husker ikke)). Hvis du ikke har konto (sjekk om e-posten du evt. har registrert funker på "glemt passord") registrer ny bruker. Hvis du ikke har sims 3 over registrerte spill (det har ikke jeg i den "nye utgaven" av Origin selv om jeg vet at jeg registrerte den der (eller registrerte jeg ny konto fordi jeg ikke fant den gamle? (husker ikke)), prøv enten å skrive inn sims 3 sikkerhetsnøkkel (altså den man må skrive inn når man innstallerer spillet) , eller å legge spillet i origin-biblioteket (du skal kunne legge til alle mulige spill, akkurat som det er i Steam), er du heldig kommer både spillet opp, og virker uten cd, hvis ikke er dette takken for ikke å registrere spillet i origin etter kjøp (i alle nye spil fra ea tror jeg du må registrere og starte via Origin. Litt off-topic: Alt, både spill, e-bøker og lydbøker burde være i digital form, slipper både å få plass til disc (eller bøker) i hyllene, og har alt lagret trygt i en eller annen trygg server (og slipper sånne problemer som at disc skal bli ødelagt eller bøker bli stygge). Endret 22. mars 2015 av herdon Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå