Nutcracker Skrevet 5. november 2003 Del Skrevet 5. november 2003 Har lest om mange som kjøper gamecube spill og andre spill der. Jeg har ikke vurdert dem da jeg ikke har NTSC gamecube, og ikke gidder å bruke bootdisc (freeloader). Men nå tenker jeg på å kjøpe meg en NTSC gamecube derfra, og dermed kan jeg også kjøpe NTSC spill. Er så lei av de dyre spillene i norge, og hvor mas det er å bestille varer fra utenlands butikker med verdi over 200,-. Med moms og selvfortolling blir det ikke alltid mye billigere. Play.com hadde jo vært den beste plassen å bestille alt, hadde det ikke vært for de elendige norske lovene). Har bestillt mange varer for under 200,-, men er ikke mye lysten på alt maset som kommer ved dyrere produkter. Så det jeg må vite, kommer virkelig alle pakkene fra dvdboxoffice rett i posten, uten at jeg må betale moms og fortollingsgebyr slik som alle skriver. (har lest mange topics her på forumet, og på spillegal). Virker rart at det går an, så jeg må rett og slett vite om det virkelig er sånn. Lenke til kommentar
Nexxi Skrevet 5. november 2003 Del Skrevet 5. november 2003 Det stemmer ja. Jeg har fått ikke mindre enn 50 spill derfra.. og jeg har ikke betalt på noen av de.. bortsett fra et parspill som jeg har hatt hurtig levering på. Lenke til kommentar
bjs Skrevet 6. november 2003 Del Skrevet 6. november 2003 jada, bare du bestiller for under 500, så er det ingen gebyr/moms på det Lenke til kommentar
Hidden Skrevet 7. november 2003 Del Skrevet 7. november 2003 Spørs. Det har nå gått 3 uker siden jeg bestilte en film derfra, og jeg har ennå ikke fått den etter at den ifølge dem ble postlagt. Play.com leverer meg filmer, spill, whatever, på vanligvis rundt 5 dager. Lenke til kommentar
darker Skrevet 10. november 2003 Del Skrevet 10. november 2003 nå og da henger pakker fra både play of dvdboxoffice igjen et eller annet stedet (les: tollen, postkontor o.l). Bestilte 3 filmer fra play, alle ble sendt samme dag (21 en måned). 25 var 2 av filmene hos meg, 5 neste måned kom siste film. Aner ikke hvor den var men ikke hos play ihvertfall (maila de og spurte). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå