Kristoffer Møllevik Skrevet 21. mars 2015 Del Skrevet 21. mars 2015 Kontaktlinser skal la deg zoome ved å blunke,Er dette en god idé? Lenke til kommentar
funkweb Skrevet 21. mars 2015 Del Skrevet 21. mars 2015 Haha, skal prøve å ta bort brillene så at de er aktive, Nei faen.. må ha den på igjen fordi det kom en blunk i mellom som deaktiverte den. shitt man. Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 21. mars 2015 Del Skrevet 21. mars 2015 What? Må brukeren bare slutte å blunke da for å unngå å zoome? Lenke til kommentar
P@rm@nn Skrevet 21. mars 2015 Del Skrevet 21. mars 2015 What? Må brukeren bare slutte å blunke da for å unngå å zoome? Eller blinke "dobbelt". Hadde sikkert vært kjekkere om det var omvent; enkeltblink gjorde ingenting, to raske blink zoomet. Lenke til kommentar
KimL Skrevet 21. mars 2015 Del Skrevet 21. mars 2015 Viktig steppingstone til skikkelig digitale linser med zoom/nightvision ect Lenke til kommentar
blured Skrevet 21. mars 2015 Del Skrevet 21. mars 2015 Ser for meg hvordan det blir om de henger seg opp... 2 Lenke til kommentar
gulpetter Skrevet 22. mars 2015 Del Skrevet 22. mars 2015 1.55 mm er hinsides tjukt til kontaktlinse å vere, so dei har ein god jobb å gjere for brukarkomforten sin del. Lenke til kommentar
Matjo Skrevet 22. mars 2015 Del Skrevet 22. mars 2015 Ser for meg at det hadde vært spenstig i trafikken når bilen foran plutselig er helt oppi trynet. Lenke til kommentar
Snowleopard Skrevet 26. mars 2015 Del Skrevet 26. mars 2015 Ser for meg at det hadde vært spenstig i trafikken når bilen foran plutselig er helt oppi trynet. For de tiltenkte brukerne er det neppe et problem. De vil ikke få lappen pga synshemningen uansett. Spørsmålet i saken er jo rimelig teit, da dette ikke er ment for oss med normalt eller nesten normalt syn, men for de som tilnærmet bare ser tåke foran seg uten slike linser. For de det gjelder er oppfinnelsen uovertruffen. Greit at man ser utenfor boksen, men det får da være måte på. Er det forresten noen som stilte tilsvarende spørsmål da det kom med beinproteser i titan? Niks, og med god grunn. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå