fotonisse Skrevet 21. mars 2015 Del Skrevet 21. mars 2015 (endret) Før opp dateringen til Lollipop så hadde jeg Samsung sin egen mulighet for å kunne ha lommelykt aktivert på volumknappen, det var meget enkelt og praktisk for en hadde jo ikke behov for å aktivere mobilen engang. Men nå finner jeg ikke lommelyktmuligheten i innstillinger eller menyene i det hele tatt, er det en funksjon som rett og slett har blitt fjernet? Når jeg tidligere trykket på "Apper" ikonet, så kom jeg til en meny som lot meg velge mellom kun de Appene jeg har tilgjengelig, eller å velge Widgets helt øverst på siden. Da kan en jo velge litt hvordan en vil sette "forsiden" på mobilen med tanke på klokke/dato, vær etc..... Men widgets finner jeg heller ikke i hverken menyer eller innstillinger på mobilen lenger, er det også noe som er helt fjernet etter Lollipop oppdateringen? EDIT: jeg er klar over at jeg kan laste inn en lommelykt app, bare nysjerrig på om den muligheten som opprinnelig var på mobilen rett og slett er fjernet (eller flyttet), for jeg finner den i hvertfall ikke...... Endret 21. mars 2015 av fotonisse Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 21. mars 2015 Del Skrevet 21. mars 2015 Eg har ikke funnet noe heller, forbanna irriterende å ikke kunne smelle på lommelykta med ett trykk lenger. Mye unøvendig fikling nå.. Lenke til kommentar
Svigermors drøm Skrevet 21. mars 2015 Del Skrevet 21. mars 2015 (endret) Du finner widgets med å holde inne på en av "hjemskjermene", så kan du velge widgets nede på skjermen Edit: Du kan også trykke på venstre fysiske knapp på telefonen og få frem samme muligheter For å finne lommelykt: Bruk nevnte metode ovenfor og bla til du finner et ikon blant widgets med bilde av et tannhjul og lommelykt. Trykke på det doble ikonet og trykk igjen på lommelykt. Legg lommelykten en random plass blant hjemmeskjermene. Nå funker det med volumtasten Endret 21. mars 2015 av Svigermors drøm 2 Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 21. mars 2015 Del Skrevet 21. mars 2015 Der fikk eg det til! Takk! Lenke til kommentar
fotonisse Skrevet 21. mars 2015 Forfatter Del Skrevet 21. mars 2015 Se der ja, takk til Svigermors drøm for hjelpen Lenke til kommentar
mandela Skrevet 23. mars 2015 Del Skrevet 23. mars 2015 Legg lommelykten en random plass blant hjemmeskjermene. Nå funker det med volumtasten Mener du at man kan bruke volumtasten til å kontrollere lommelyktfunksjonen? Av/på fungerer kun ved å trykke på lommelyktwidgeten hos meg. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 23. mars 2015 Del Skrevet 23. mars 2015 Det kan du ja. Bare holde inne volumtasten en liten stund å kommer lyset på. Lenke til kommentar
mandela Skrevet 23. mars 2015 Del Skrevet 23. mars 2015 Hm, mener du longpress / holde inne volum opp eller ned mens skjermen er av? Funker ikke her ser det ut som. Lenke til kommentar
Svigermors drøm Skrevet 23. mars 2015 Del Skrevet 23. mars 2015 Funker fint for meg, holder inne volum-opp tasten i 2 sek så kommer den. Prøv evt slå på skjermen og så av igjen og sjekk om det funker da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå