Anyaanita Skrevet 21. mars 2015 Del Skrevet 21. mars 2015 Isroser Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
ChiaroScuro Skrevet 21. mars 2015 Del Skrevet 21. mars 2015 Ok, nå har jeg sitti her i snart 20 min, og forsøkt å forstå hvorfor jeg ikke liker dette bildet. Jeg begynner faktisk å bli litt forbanna på meg selv - og misunnelig på deg. Men ikke spør meg hvorfor. Lenke til kommentar
MikaelTj Skrevet 21. mars 2015 Del Skrevet 21. mars 2015 Det er absolutt et bilde som fanger oppmerksomheten og får seeren til å stopp opp og fundere på hva man egentlig ser på. Om man til slutt liker det eller ikke er en personlig sak, og er egentlig ikke så viktig. Det viktigste er at du klarer å vekke følelser hos seeren - og det har du absolutt klart å lykkes med. Liker godt den kreative fargebruken. Det uskarpe feltet nederst er fint fordi det gir bildet dybde og interesse. At noen kan se på dette bilde i 20 minutter selv om de egentlig ikke liker det må være et flott kompliment Lenke til kommentar
Anyaanita Skrevet 21. mars 2015 Forfatter Del Skrevet 21. mars 2015 Takker for kreative/positive kommentarer, Mvh AA Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 21. mars 2015 Del Skrevet 21. mars 2015 Kreativt og flott! Du skulle ikke skrevet hva det var, da kunne vi skikkelig sittet og lurt fælt på hva dette var for noe! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg