ethomassen Skrevet 21. mars 2015 Del Skrevet 21. mars 2015 Hagebesøk Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 21. mars 2015 Del Skrevet 21. mars 2015 Koselig hagebesøk dette, skarpe og fine alle tre. Vennlig hilsen Ragnar 1 Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 21. mars 2015 Del Skrevet 21. mars 2015 Så flotte! Likte best bilde v2, da det andre kom litt for mye ovenfra på en måte. 1 Lenke til kommentar
ethomassen Skrevet 21. mars 2015 Forfatter Del Skrevet 21. mars 2015 Så flotte! Likte best bilde v2, da det andre kom litt for mye ovenfra på en måte. De er så vare,har stått i stua og zoomet dem inn fra lukket vindu. Men de har flydd sin veg så snart de aner meg i vinduet. iIdag fikk jeg dem på kornet. Men de er utrolig vimsete og raske. Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 21. mars 2015 Del Skrevet 21. mars 2015 Så flotte! Likte best bilde v2, da det andre kom litt for mye ovenfra på en måte. De er så vare,har stått i stua og zoomet dem inn fra lukket vindu. Men de har flydd sin veg så snart de aner meg i vinduet. iIdag fikk jeg dem på kornet. Men de er utrolig vimsete og raske.[/quote Ja, det er dritvanskelig å ta bilde av fugler! All ære til dem som får det til! 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg