Caladanian Skrevet 21. mars 2015 Del Skrevet 21. mars 2015 Super model Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Eline Lyng Skrevet 30. mars 2015 Del Skrevet 30. mars 2015 Flott portrett av islandshesten. Liker komposisjonen og fargene. Lyset er kjempefint. Bildet gir en veldig god stemning av fred. Er det blender 2 du har brukt? 1 Lenke til kommentar
Caladanian Skrevet 30. mars 2015 Forfatter Del Skrevet 30. mars 2015 Flott portrett av islandshesten. Liker komposisjonen og fargene. Lyset er kjempefint. Bildet gir en veldig god stemning av fred. Er det blender 2 du har brukt? Ja, jeg brukte f2.0 - på den korte distansen utrolig vanskelig å fokussere eksakt fordi hesten kom til meg og det måtte gå fort. Jeg ble fascinert hvor pen, intelligent og karakterfull hesten virket, ikke redd i det hele tatt, litt nysgjerrig men samtidig våken. Freden følte jeg også, men mer i å være ens med naturen i dette øyeblikket enn at det var spesielt rolig/stille. Lenke til kommentar
Caladanian Skrevet 30. mars 2015 Forfatter Del Skrevet 30. mars 2015 Er det blender 2 du har brukt? Nå må jeg korrigere meg, jeg stoppet åpenbart ned til f/5.6 og f/4.0, begge 1/1500 sekund med ISO200. Jeg husket feil. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg