FB.611968744 Skrevet 21. mars 2015 Del Skrevet 21. mars 2015 Oppegård Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
ChiaroScuro Skrevet 21. mars 2015 Del Skrevet 21. mars 2015 Et ekte motiv, men dessverre er ikke alltid virkeligheten fotogen. Jeg liker ikke noe i venstre siden av bildet. Naturen er rotete og her blir det forvirrende Motivet, slik jeg ser det er høyre siden fra refleksjonene av steinene, ut til og med den skrå kjeppen og opp. En ting til, med den linsa, er det ingen grunn til at ikke hele bilde burde være i fokus. Jeg synes også bildet er bedre i sort/hvitt. 1 Lenke til kommentar
FB.611968744 Skrevet 21. mars 2015 Forfatter Del Skrevet 21. mars 2015 Et ekte motiv, men dessverre er ikke alltid virkeligheten fotogen. Jeg liker ikke noe i venstre siden av bildet. Naturen er rotete og her blir det forvirrende Motivet, slik jeg ser det er høyre siden fra refleksjonene av steinene, ut til og med den skrå kjeppen og opp. En ting til, med den linsa, er det ingen grunn til at ikke hele bilde burde være i fokus. Jeg synes også bildet er bedre i sort/hvitt. Takk for konstruktiv kritikk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg