Gjest member-296438 Skrevet 21. mars 2015 Del Skrevet 21. mars 2015 5 Åringen - En vældi gammel stol Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 21. mars 2015 Del Skrevet 21. mars 2015 Ser du har tid til å legge ut bilder midt i en hektisk sports tv-lørdag. Ok portrett av sliten stol. 5 åringen har sans for gode fotomotiver ! (med litt hjelp av bestefar)? Vennlig hilsen Ragnar Lenke til kommentar
Gjest member-296438 Skrevet 21. mars 2015 Del Skrevet 21. mars 2015 Ser du har tid til å legge ut bilder midt i en hektisk sports tv-lørdag. Ok portrett av sliten stol. 5 åringen har sans for gode fotomotiver ! (med litt hjelp av bestefar)? Vennlig hilsen Ragnar Takker for kommentar. Når det gjelder observasjoner, så blir jeg stadig forbløffet av hva et barn kan få med seg. De har et annet perspektiv enn oss voksne på mange måter. Både denne og gårsdagens, var motiver som 5 åringen gjorde bestefar obs på og han spurte om det var noe han kunne ta bilde av:-) Og det var det jo definitivt etter bestefars mening. Bærer jo på de samme genene, også de som har med motivutvelgelse og gjøre. Lenke til kommentar
Ovidia2 Skrevet 21. mars 2015 Del Skrevet 21. mars 2015 Herlig stol med slange i knallfarge! Ble friskt og fint.. det hadde vært litt renere om du hadde unngått benken i bakgrunnen tenkte jeg.. Hilsen Tove Lenke til kommentar
Gjest member-296438 Skrevet 21. mars 2015 Del Skrevet 21. mars 2015 Herlig stol med slange i knallfarge! Ble friskt og fint.. det hadde vært litt renere om du hadde unngått benken i bakgrunnen tenkte jeg.. Hilsen Tove Takker Tove:-) Når det gjelder benken i bakgrunnen, så er den et utslag av 5 åringens perspektiv..... Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 21. mars 2015 Del Skrevet 21. mars 2015 Hei, Pentaxen. Du er heldig som har anledning til å bidra til at en interessert og lærevillig 5-åring muligens kan utvikle seg til å bli en dyktig fotoentusiast ! Med tanke på dette bildet, virker det som om poden har arvet bestefars særs gode blikk for motiver ! M v h Albert. Lenke til kommentar
Gjest member-296438 Skrevet 21. mars 2015 Del Skrevet 21. mars 2015 Hei, Pentaxen. Du er heldig som har anledning til å bidra til at en interessert og lærevillig 5-åring muligens kan utvikle seg til å bli en dyktig fotoentusiast ! Med tanke på dette bildet, virker det som om poden har arvet bestefars særs gode blikk for motiver ! M v h Albert. Takker Albert:-) Må jo bare knekke sammen og innrømme at jeg gleder meg stoort over podens interesse- Blikket har jeg tenkt og overlate til han selv, og han skal få finne motivene på egenhånd. Synes det er veldig gøy å se verden gjennom hans øyne/kamera! Lenke til kommentar
ChiaroScuro Skrevet 21. mars 2015 Del Skrevet 21. mars 2015 Stolen, slangen og bildekket, går fint til plankene i terassen. Godt motiv. Synd med skyggen og benkebordet bak. Lenke til kommentar
Gjest member-296438 Skrevet 21. mars 2015 Del Skrevet 21. mars 2015 Takker på vegne av 5 åringen, Thonord:-) Skal gjøre han oppmerksom på slike ting i fremtiden....hvis han vil høre etter da..... Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 21. mars 2015 Del Skrevet 21. mars 2015 Det må være så utrolig artig å følge denne femåringen omkring og få lov å ta en del i livet hans, se det litt fra hans side. Håper du ikke blander deg for mye i hva han skal ta bilde av. Kul stol, minte meg om skolen....bortsett fra slangen;) Lenke til kommentar
Gjest member-296438 Skrevet 21. mars 2015 Del Skrevet 21. mars 2015 Det må være så utrolig artig å følge denne femåringen omkring og få lov å ta en del i livet hans, se det litt fra hans side. Håper du ikke blander deg for mye i hva han skal ta bilde av. Kul stol, minte meg om skolen....bortsett fra slangen;) Bestefar og 5 åringen Takker og bukker:-) Han har fullstendig frie tøyler, kun i foto vel og merke) Knallgøy å følge i fotsporene hans. Og ikke nok med hans fotointeresse, hans søster på 3 har begynt og mase om og låne kamera....typisk kvinnfolk, ska ha del i alt mulig....så da får hun vel få et kamera hun og:-) Kan bli moro dette på sikt. Får nok en stri tørn med og holde rede på disse to etterhvert. Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 21. mars 2015 Del Skrevet 21. mars 2015 Det må være så utrolig artig å følge denne femåringen omkring og få lov å ta en del i livet hans, se det litt fra hans side. Håper du ikke blander deg for mye i hva han skal ta bilde av. Kul stol, minte meg om skolen....bortsett fra slangen;) Bestefar og 5 åringen Takker og bukker:-) Han har fullstendig frie tøyler, kun i foto vel og merke) Knallgøy å følge i fotsporene hans. Og ikke nok med hans fotointeresse, hans søster på 3 har begynt og mase om og låne kamera....typisk kvinnfolk, ska ha del i alt mulig....så da får hun vel få et kamera hun og:-) Kan bli moro dette på sikt. Får nok en stri tørn med og holde rede på disse to etterhvert.[/quote Det er heldigvis enkelt og rimelig med kamera i dag! Verre på den tida når vi voks opp! Måtte fremkalle og greier! Ja da, vi er masete og slitsomme vi damene.. Lenke til kommentar
Gjest member-296438 Skrevet 21. mars 2015 Del Skrevet 21. mars 2015 Det må være så utrolig artig å følge denne femåringen omkring og få lov å ta en del i livet hans, se det litt fra hans side. Håper du ikke blander deg for mye i hva han skal ta bilde av. Kul stol, minte meg om skolen....bortsett fra slangen;) Bestefar og 5 åringen Takker og bukker:-) Han har fullstendig frie tøyler, kun i foto vel og merke) Knallgøy å følge i fotsporene hans. Og ikke nok med hans fotointeresse, hans søster på 3 har begynt og mase om og låne kamera....typisk kvinnfolk, ska ha del i alt mulig....så da får hun vel få et kamera hun og:-) Kan bli moro dette på sikt. Får nok en stri tørn med og holde rede på disse to etterhvert.[/quote Det er heldigvis enkelt og rimelig med kamera i dag! Verre på den tida når vi voks opp! Måtte fremkalle og greier! Ja da, vi er masete og slitsomme vi damene.. Har noen Pentax kamera og objektiver på lur i fotokista......Til og med mitt første Speilrefleks, Pentax MX (my Precious) fra 76', så det blir nok en ordning på det:-) Har aldri hatt hjerte til å selge noen av mine gamle kamera/objektiver. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 21. mars 2015 Del Skrevet 21. mars 2015 Ja en slik værbitt stol av den gamle skolen kan påkalle krav om å bli tatt inn i varmen. Med et slikt blikk for detaljer er det fint at 5 åringen får innføring i fotokunstens fantastiske verden. Han er heldig som har en slik fotoentusiastisk bestefar. Så forresten Torill på tv i går , fantastiske bilder fra skreifiske VM. Mvh Alec Lenke til kommentar
Rolf Kristensen Skrevet 22. mars 2015 Del Skrevet 22. mars 2015 Barn har jo helt andre sanser og synsinntrykk enn vi gammlingan, og denne stolen var nok veldig interessant for han. En stol med vannslange, kan jo være en vannstol....forgjengeren for vannseng Uansett ett artig motiv som trigger nysgjerrigheten og undringen. Selv om det sikkert bare er ett "snapshoot", ville jeg nok kuttet litt oppe for å fjerne blomsterpotta som suger blikket mot seg. Mvh. Rolf Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg