Albert Andersson Skrevet 21. mars 2015 Del Skrevet 21. mars 2015 Pilfink ... . Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 21. mars 2015 Del Skrevet 21. mars 2015 I fugleburet hos oss vrimler det med småfugl for tiden, men der ser jeg ikke pilfinken. Flott bilde dette, og det blir spennende å se på hva du kommer med i tiden framover. Vennlig hilsen Ragnar Lenke til kommentar
rolfmm Skrevet 21. mars 2015 Del Skrevet 21. mars 2015 Flott pilfink mot en veldig bra bakgrunn )(Hvordan får du fuglene til å sitte helt ytterst på pinnen??) Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 21. mars 2015 Forfatter Del Skrevet 21. mars 2015 I fugleburet hos oss vrimler det med småfugl for tiden, men der ser jeg ikke pilfinken. Flott bilde dette, og det blir spennende å se på hva du kommer med i tiden framover. Vennlig hilsen Ragnar Hei, Ragnar. Tusen takk for hyggelig kommentar, - jeg er spent på om det etter denne våren vil bli mulig å krysse av for fotomotiver fra "ønskelista" ! M v h Albert. Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 21. mars 2015 Forfatter Del Skrevet 21. mars 2015 Flott pilfink mot en veldig bra bakgrunn ) (Hvordan får du fuglene til å sitte helt ytterst på pinnen??) Hei, Rolf Magne. Tusen takk for hyggelig kommentar ! Når det gjelder spørsmålet du stiller, er jeg dessverre svar skyldig, men jeg registrerer at din observasjonsevne er bedre enn min ! M v h Albert. Lenke til kommentar
Ovidia2 Skrevet 21. mars 2015 Del Skrevet 21. mars 2015 Nydelig igjen fra deg du er ekspert på disse fuglebildene. Bakgrunnen greier du alltid få til å harmonere også!! Hilsen Tove Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 21. mars 2015 Forfatter Del Skrevet 21. mars 2015 Nydelig igjen fra deg du er ekspert på disse fuglebildene. Bakgrunnen greier du alltid få til å harmonere også!! Hilsen Tove Hei, TCL Photography. Tusen takk for hyggelig, fyldig og positiv tilbakemelding, Tove ! M v h Albert. Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 21. mars 2015 Del Skrevet 21. mars 2015 Hei Albert. Et flott bilde av pilfink, tree sparrow God helg Leif Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 21. mars 2015 Forfatter Del Skrevet 21. mars 2015 Hei Albert. Et flott bilde av pilfink, tree sparrow God helg Leif Hei, Leif. Tusen takk for hyggelig kommentar, og riktig god helg til deg, også ! M v h Albert. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 21. mars 2015 Del Skrevet 21. mars 2015 Flott og skarpt bilde av pilfinken med fine farger og detaljer i fjærdrakten. Mvh Alec Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 21. mars 2015 Forfatter Del Skrevet 21. mars 2015 Flott og skarpt bilde av pilfinken med fine farger og detaljer i fjærdrakten. Mvh Alec Hei, Alec. Hjertelig takk for hyggelig tilbakemelding ! M v h Albert. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg