Gjest Slettet+6132 Skrevet 21. mars 2015 Del Skrevet 21. mars 2015 (endret) Hei! Jeg fikK tåen operert for en uke siden og lurer på om det går greit med den. Har lyst å trene igjen so fort som mulig så alle svar untatt ewww er jeg glad i. Har nå satt på gausbandasje med lit krem for å holde såre området fuktig for fortere forbedring. (si om det er helt feil ) Med vennlig hilsen Joe Endret 21. mars 2015 av Slettet+6132 Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 21. mars 2015 Del Skrevet 21. mars 2015 Det ser ikke betendt ut, og du har nok ikke fått koldbrann. Om du får store smerter, mye puss, mister følelsen eller det lukter råttent er det tegn til bekymring. Ellers er det bare å vente til det gror, og hold såret rent og tørt. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 21. mars 2015 Del Skrevet 21. mars 2015 Det ser ikke betendt ut, og du har nok ikke fått koldbrann. Om du får store smerter, mye puss, mister følelsen eller det lukter råttent er det tegn til bekymring. Ellers er det bare å vente til det gror, og hold såret rent og tørt. fint svar! Takk for informasjon selv om jeg trodde også at det måtte være tørt leste jeg noe om at det er lettere for sår å helbrede hvis de ikke er tørre. Det gjør også sjelden vondt nå, kan nesten gå som vanlig. Det ser å være greit ut. Håper deg en fin dag. Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 21. mars 2015 Del Skrevet 21. mars 2015 hvis områder med "uskadet" hud eller vev får en veldig mørk farge kan du ta et bilde og sende til fastlegen din. Hvis ikke ser dette ganske normalt ut Lenke til kommentar
Suspendert Skrevet 21. mars 2015 Del Skrevet 21. mars 2015 Helt enig med Kontorstol, det ser helt fint ut og som forventet. Alt er som det skal på dette stadiet i helbredelsesprosessen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå