Tror_Han_Er_Napoleon Skrevet 4. november 2003 Del Skrevet 4. november 2003 Jeg undrer om jeg skal investere mine surt ervervede penger i Firewarrior til PS2, er det verdt det? Noen som har en mening om det spillet??? Få høre... Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 7. november 2003 Del Skrevet 7. november 2003 (endret) Slettet. 14 tegn. Endret 27. april 2008 av ehs5 Lenke til kommentar
smelx Skrevet 7. november 2003 Del Skrevet 7. november 2003 Jeg liker W40k, men må si at dette spillet er DRITT.... Ble sinnsykt skuffa over det når jeg testet det og jeg vil definitivt ikke anbefale det spillet! Men ellers kan du jo sikkert leie det og teste det om du bor i Oslo? Lenke til kommentar
BoRsE Skrevet 9. november 2003 Del Skrevet 9. november 2003 Et av de verste spillene jeg har spilt!!!!!!! har det på PC Lenke til kommentar
Kringla' Skrevet 9. november 2003 Del Skrevet 9. november 2003 Det var UTROLIG dårlig, IKKE kjøp det. Lenke til kommentar
Grums Skrevet 11. november 2003 Del Skrevet 11. november 2003 Prøvde en tidlig beta, og det var helt greit. Veldig vanskelig å si noe om spillet fra det. Har hørt mye bra om det etterpå (utenom her). Skal visst bl.a. ha en kul multiplayer (internett/LAN) del. Lenke til kommentar
Tror_Han_Er_Napoleon Skrevet 13. november 2003 Forfatter Del Skrevet 13. november 2003 Skal vi se... det er mest nei, så jeg tror jeg dropper den ideen om spillet... Noe annet forslag hva jeg burde kjøpe isteedet? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå