Package Skrevet 20. mars 2015 Del Skrevet 20. mars 2015 Har en presentasjon neste uke der jeg skal snakke om kull. Det eneste jeg mangler nå er en problemstilling. Så er det noen som har en idé til en problemstilling til kull? Lenke til kommentar
ærligøs Skrevet 21. mars 2015 Del Skrevet 21. mars 2015 Hvordan bidro kull til den industrielle revolusjon? Uttak av kull. Etiske perspektiver på internasjonal kullgruvedrift i et post-marxistisk perspektiv Hvordan kan kull forbedre sexlivet? Steinkull, trekull og revekull - En språklig oppklaring Hvordan lage en skisse i kull når en er omringet av kullos uten å falle om kull? Kull som framtidig energikilde. Muligheter og problemer. Hvordan kan en utnytte kull som energikilde og samtidig unngå forurensning? Hvordan kull-striden i Ruhr januar 1923 bidro til å bringe Hitler til makten i Tyskland. Hvordan bør jordas kullforekomster best utnyttes når energibehov og forurensning må avveies mot hverandre? Fyring med kull. Hvordan bør ved og kull kombineres ved fyring i ovn for å få best mulig energiutnyttelse? Dette kan jeg ikke noe om, men kanskje kan du få noen ideer å spinne videre på? 3 Lenke til kommentar
Package Skrevet 21. mars 2015 Forfatter Del Skrevet 21. mars 2015 Tusen takk for hjelpen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå