KnhGame Skrevet 20. mars 2015 Del Skrevet 20. mars 2015 (endret) Hei! Forsøker å få i gang et lite community med norske/skandinaviske spillere. Har foreløpig satt opp 2 servere med forskjellige regelsett. Benytt forumet vårt for regler og mer info. ------------------------------------------------------------- Server NOR-01 Knhgame.no SURVIVAL RP: Navn: [NOR]Kongelige Norske Hoff | Royal Norwegian Court Forum/Nett: http://knhgame.no IP: rok.knhgame.no Port: Standard Spillere: 40 (økes ved behov) Modus: Overlevelse Restart: Hver 4. time Server syns ikke i lobby, du må bruke IP for å koble til REGLER | NOR-01 Survival RP KoS er kun tillatt på på natten Ikke drep sleepers Du må ha en god RP grunn til å drepe folk på dagtid Dreping av nye spillere ved stranden fører til advarsel og ban, uansett tid. Ikke drep rett etter restart, la folk få tid til å logge inn Man kan ikke raide baser mens eier av base er offline Hvis du raider må du vite hvem du raider og ha en god grunn. Hvis du ikke vet hvem du raider eller hvorfor, skal de varsles minimum 10-min på forhånd Er man en tyv skal man bruke LOCKPICK, det er ikke lov å stjele ved å ødelegge bygninger/blokker. Kongen kan raides når som helst Kongen kan ha et maksimum av 2 porter på broen Ikke overdriv bruk av crests Ikke bygg tårn eller plasser blokker for å hoppe inn i andres baser/slott Ikke bygg svevende baser/bygninger Ikke hack/cheat/exploit. Fører til umiddelbar ban Mobbing, rasisme og andre former for personangrep fører til umiddelbar ban Ingen overdreven bruk av banneord/skjellsord Bruk normal folkeskikk, vær voksen og ha det moro! Det er garantert flere smutthull i reglene og vi tar oss ikke bryet med å tette alle.De fleste bør skjønne hvordan vi ønsker å ha server'n med disse reglene. ------------------------------------------------------------------- Server NOR-02 Knhgame.no FFA-PvP Survival IP: rok.knhgame.no Port: 7351 Slots: 25 (økes ved behov) REGLER | NOR-02 Survival FFA-PvP Disse finnes HER ----------------------------------- Har du blitt bannet, eller ønsker å klage på en spiller? Dette gjøres i forumet vårt Teamspeak 3 IP: ts.knhgame.no Endret 4. april 2015 av KnhGame Lenke til kommentar
KnhGame Skrevet 20. mars 2015 Forfatter Del Skrevet 20. mars 2015 *reservert til senere bruk* Lenke til kommentar
KnhGame Skrevet 22. mars 2015 Forfatter Del Skrevet 22. mars 2015 Oppdatert til Alpha #6. Server restarter hver 6. time. Lenke til kommentar
KnhGame Skrevet 23. mars 2015 Forfatter Del Skrevet 23. mars 2015 Hatt litt nedetid i dag, krangla litt med noen feilmeldinger. Men er oppe igjen nå =) Lenke til kommentar
sMoKeN7 Skrevet 27. mars 2015 Del Skrevet 27. mars 2015 Hey, skjer med serveren no da? Lenke til kommentar
McDouch3 Skrevet 31. mars 2015 Del Skrevet 31. mars 2015 Ser ut til at den strever med restart. Fungerte fint i går. Konge initiativ! Lenke til kommentar
KnhGame Skrevet 31. mars 2015 Forfatter Del Skrevet 31. mars 2015 Den er oppe igjen, hadde litt problemer med restart ja Lenke til kommentar
Crayonz Skrevet 1. april 2015 Del Skrevet 1. april 2015 The server is not running the same version as you. (alpha 9)... jeg skjønner at dette er grunnet nylig oppdatering, men hvor lang tid vil det ta før vi kan spille igjenn? Lenke til kommentar
KnhGame Skrevet 2. april 2015 Forfatter Del Skrevet 2. april 2015 (endret) Oppdatert første post med et par regler Det er også behov for et par moderatorer på server'n. Noe du ønsker, send meg en PM med litt info (alder, erfaring, hvorfor du ønsker å være mod samt kort om deg selv) Send meg også ditt ingame Nick på server'n Endret 2. april 2015 av KnhGame Lenke til kommentar
KnhGame Skrevet 3. april 2015 Forfatter Del Skrevet 3. april 2015 Regner med å ha et forum oppe ila dagen. Der vil det komme tydelig regler for blant annet PvP og RP, samtidig som vi tar et wipe av server for å ha en "fresh" start! Lenke til kommentar
Sikaa Skrevet 3. april 2015 Del Skrevet 3. april 2015 Når oppdaterer du til alpha 10 og swiper servern? Lenke til kommentar
KnhGame Skrevet 3. april 2015 Forfatter Del Skrevet 3. april 2015 Holder på med dette nå, samt sette opp forum. Lenke til kommentar
KnhGame Skrevet 3. april 2015 Forfatter Del Skrevet 3. april 2015 (endret) REGLER KoS er kun tillatt på på natten Du må ha en god RP grunn til å drepe folk på dagtid Dreping av nye spillere ved stranden fører til advarsel og ban, uansett tid. Ikke drep rett etter restart, la folk få tid til å logge inn Man kan ikke raide baser mens eier av base er offline Hvis du raider må du vite hvem du raider og ha en god grunn. Hvis du ikke vet hvem du raider eller hvorfor, skal de varsles minimum 10-min på forhånd Er man en tyv skal man bruke LOCKPICK, det er ikke lov å stjele ved å ødelegge bygninger/blokker - unntak er når man raider, da kan man selvfølgelig ødelegge for å stjele. Kongen kan raides når som helst Kongen kan ha et maksimum av 2 porter på broen Kun 1 crest per guild Ikke bygg tårn eller plasser blokker for å hoppe inn i andres baser/slott Ikke bygg svevende baser Ikke hack/cheat/exploit. Fører til umiddelbar ban Mobbing, rasisme og andre former for personangrep fører til umiddelbar ban Ingen overdreven bruk av banneord/skjellsord Bruk normal folkeskikk, vær voksen og ha det moro! Det er garantert flere smutthull i reglene og vi tar oss ikke bryet med å tette alle.De fleste bør skjønne hvordan vi ønsker å ha server'n med disse reglene. Jobber med å sette opp forumet, slik at all info og søknader skal snart håndteres via dette Endret 3. april 2015 av KnhGame Lenke til kommentar
Sikaa Skrevet 3. april 2015 Del Skrevet 3. april 2015 IGN: SilenceAlder: 23Fordi jeg allerede spilte. har lest å forstått, syns forsovit det er alt for strengt, men vil logge inn for å snakke med de jeg spilte med så vi eventuelt kan finne en ny server. Lenke til kommentar
KnhGame Skrevet 3. april 2015 Forfatter Del Skrevet 3. april 2015 (endret) Forum er oppe på http://knhgame.no Holder fortsett på med design, men det funker inntil videre. Vi søker flere moderatorer, send meg en PM med litt info om deg selv (alder, erfaring og hvorfor du kunne tenke deg å være mod). Har også gjort server'n privat ved neste restart, den syns derfor ikke i lobby og du må bruke IP for å koble til. Endret 3. april 2015 av KnhGame Lenke til kommentar
KnhGame Skrevet 3. april 2015 Forfatter Del Skrevet 3. april 2015 (endret) Ser ut til at den ene serveren vår var nede. Den er oppe igjen nå. Si gjerne fra her når de kræsjer, så fikser jeg asap .Du finner mer info om den andre serveren på forumet vårt. 04.04.15 Kl 0900: Holder på og oppdatere litt programvare på servere. Begge RoK serverene kan derfor være nede/litt ustabile frem til kl 1000 Kl 1045: Forumet er oppdatert,endringer i design Begge RoK servere er online og fungerer optimalt igjen. Endret 4. april 2015 av KnhGame Lenke til kommentar
KnhGame Skrevet 4. april 2015 Forfatter Del Skrevet 4. april 2015 Oppdatert første post med info om begge servere. Jeg kommer i hovedsak til å oppdatere info/regler på våre egne nettsider fremover, men om du skulle få problemer med server så kan du sende meg en PM her så ser jeg på det asap Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå