rsun Skrevet 20. mars 2015 Del Skrevet 20. mars 2015 Hei! Jeg har lyst å skifte forsikringsselskap og lurer på om jeg beholder opptjent bonusprosent. Eller må jeg begynne på null igjen? Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 20. mars 2015 Del Skrevet 20. mars 2015 Du beholder bonus, og kan muligens smiske til deg litt mer. 2 Lenke til kommentar
aklla Skrevet 20. mars 2015 Del Skrevet 20. mars 2015 Krev 10% mer bonus enn detd har om du skal skifte 1 Lenke til kommentar
Habla Møberg Skrevet 20. mars 2015 Del Skrevet 20. mars 2015 Ja, "selvsagt" får du med deg bonus. Er du midt i et år, så må perioden ha vart minst 6 mnd for at du får med deg siste års bonus. Ikke alle du kan kreve noe ekstra utover det, MEN; det er normalt å gå opp ett hakk hver gang. Er du litt småsleip kan du bytte etter 6 mnd flere ganger, så bygger du bonus dobbelt så fort. 2 Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 20. mars 2015 Del Skrevet 20. mars 2015 Hadde -20 eller -30 prosent etter et uhell som jeg var skyldig i. Byttet senere forsikringsselskap på grunn av fordeler ettersom jeg da organiserte meg og økte da til 30 prosent samme år. Dette er en god stund siden. Nå ligger jeg på 60 prosent. Lenke til kommentar
Habla Møberg Skrevet 20. mars 2015 Del Skrevet 20. mars 2015 Hadde -20 eller -30 prosent etter et uhell som jeg var skyldig i. Byttet senere forsikringsselskap på grunn av fordeler ettersom jeg da organiserte meg og økte da til 30 prosent samme år. Dette er en god stund siden. Nå ligger jeg på 60 prosent. Njo, men det er litt annerledes. Startbonus pleier å være 30, så at du slipper å ta med deg straffebonus det forundrer meg ikke. Men om du snakker om bonus på plusssiden, så er det 10% per år/minst 6 mnd som er normalen Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 20. mars 2015 Del Skrevet 20. mars 2015 Startbonus pleier å være 30 20% 3 Lenke til kommentar
E.C. Skrevet 20. mars 2015 Del Skrevet 20. mars 2015 Startbonus er 20% ja. Du kan bytte etter 6 måneder og gå opp 10%. Du kan faktisk gå opp 10% etter 2 måneder allerede, men det er ikke ofte du får. Man beholder også sin bonus i 3 år etter at man har sluttet å ha bilforsikring på seg. Om man har flere biler så starter ofte forsikring på bil 2 med samme bonus som bil 1, men ikke høyere enn 50%. Lenke til kommentar
joka Skrevet 20. mars 2015 Del Skrevet 20. mars 2015 bil 2 + lo favør gir 70% startbonus i sparebank1 forsikring Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå