Turbo300 Skrevet 20. mars 2015 Del Skrevet 20. mars 2015 Skal lage meg en steamkonto nå. Og lurer på om "opprett et steamkonto navn" er det andre ser når jeg er pålogga, eller bruker jeg det bare til og logge inn med?. https://store.steampowered.com/join/?l=norwegian Jeg lurer på dette siden jeg vil at brukeren skal være sikker, og feks ikke at når jeg skyter noen i cs go så kommer feks plassen jeg bor på opp xD Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 20. mars 2015 Del Skrevet 20. mars 2015 (endret) Kontonavnet er ikke visningnavnet ditt nei. Takk og lov for det, siden jeg laget min konto når jeg var 12 år. Endret 20. mars 2015 av Gavekort Lenke til kommentar
Turbo300 Skrevet 20. mars 2015 Forfatter Del Skrevet 20. mars 2015 Kontonavnet er ikke visningnavnet ditt nei. Takk og lov for det, siden jeg laget min konto når jeg var 12 år. haha, så når jeg har laget konto navn så får jeg beskjed om å lage nytt når jeg logger inn.`? Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 20. mars 2015 Del Skrevet 20. mars 2015 Det er jeg usikker på. Men du kan endre visningsnavnet i profilen din, eller under Friends-menyen Lenke til kommentar
Turbo300 Skrevet 20. mars 2015 Forfatter Del Skrevet 20. mars 2015 Det er jeg usikker på. Men du kan endre visningsnavnet i profilen din, eller under Friends-menyen Okey, takk for hjelpen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå