Kruste Skrevet 20. mars 2015 Del Skrevet 20. mars 2015 (endret) Har en Saab 9-5 stv. 02 mod som jeg trenger en ny bagasjeromsdør til, står en bil hos den lokale høggeren, men det er en 99 mod. På den er det andre baklys så spørsmålet er om jeg kan flytte over lysene fra min over på denne ?? Endret 20. mars 2015 av Kruste Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 20. mars 2015 Del Skrevet 20. mars 2015 Er det uoriginale baklys? Både 9-3 og 9-5 var vel helt like fra '98 til '02, så skal gå tror jeg. Ville tatt en titt og gjort noen målinger evt for å sjekke at det passer. Lenke til kommentar
Kruste Skrevet 20. mars 2015 Forfatter Del Skrevet 20. mars 2015 (endret) Vel her er det ikke likt, på 99 modellen sitter bla. nøkkellåsen i høyre baklykt noe det ikke gjør på 02 mod. pluss at det sitter en plate mellom baklyktene på 02 modellen mulig man bare kan flytte over platen lås å lykter til luka fra 99 modellen. På begge bilene er det orginale lys. bare å google 99 og 02 mod så ser du forskjellen. Endret 20. mars 2015 av Kruste Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 20. mars 2015 Del Skrevet 20. mars 2015 Ah, men da høres det jo ut som en dårlig deal for din del uten mye arbeid. Ville prøvd å øke radiusen litt, så finner du garantert bakluke fra en 2002. Evt. sjekk finn.no etter delebiler. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå