MrCusNT Skrevet 20. mars 2015 Del Skrevet 20. mars 2015 Hei. Jeg har hatt siden jeg fikk den et veldig rart problem med batteritiden. Når jeg spiller i 2 minutter så går den ned rundt 7%. Den suger også veldig mye på standby. Når jeg er nede på rundt 5 så restarter jeg den og da får den over 20%. Jeg gikk til elkjøp å fikk en ny, men det var fortsatt samme problem. Dette er veldig dumt, siden jeg reiser til mormor i Sverige sånn ca hver 3 måned. Vet noen om hvordan jeg kan fikse dette? Jeg har prøvd alt. Lenke til kommentar
dgolan Skrevet 25. mars 2015 Del Skrevet 25. mars 2015 Hei, Ser denne, kansje det er noe feil med OS ? Prøvd å resette hele tingen ? http://forums.androidcentral.com/samsung-galaxy-tab-s-8-4/447815-tab-s-8-4-lte-battery-drains-extremely-fast-erratically.html Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 25. mars 2015 Del Skrevet 25. mars 2015 Det står jo fra flere der i linken over at det er batterifeil / og behov for kalibrering So I took it for warranty repair, they replaced the battery and recalibrate it, and it works fine now, lasts longer than iPad 3 even when I have mobile data and wifi on. So it was a defective battery, if you guys are having similar issues I suggest you do the same. I took it into a warranty repair shop and it was fixed in less than 2 days Butikken kan ha flere enheter fra samme batch tab s 8.4" med samme feil. I stedet for å få bytte enhet ville jeg krever å få den sent til reprasjon . Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå