Gå til innhold

Grusomme farger på Samsung S4 Active etter update

Anbefalte innlegg

Okay.. så det kom en update til tlf og eg oppdaterte den. Ble litt andre fonter og slikt men eg lurer nå på hvordan eg kan forandre den grusomme oransje fargen som er øverst når eg er innpå en sms samtale samt om en kan forandre den hvite bakgrunnen som er der alle sms samtalene ligger.

Før kunne eg feks ha den svart, men nå får eg ikke forandret noenting.. Noen som vet?

post-97018-0-88303700-1426854295_thumb.jpg

post-97018-0-07765400-1426854303_thumb.png

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Dette er ett meget merkelig designvalg som ikke bare kom til S4, men også til S5 og Note 4.

Selv har jeg Note 4 og har blitt vandt til fargen, men den er irriterende som du sier.

Er desverre ingen mulighet (iallefall som jeg vet om) til å bytte farge på nåværende tidspunkt, men samsung har lenge pratet i å få inn en "theme setting" som vil ordne biffen. Dette har de på de nye A modellene.

Eneste løsning for nå er å bytte SMS app. Finnes mange gode alternativer som er bedre enn samsung sin egen.

Lenke til kommentar

Enig dette er tragisk dårleg den var mye bedre å bruke før oppdateringen,har det gått ut over batteri tiden og? Min gjekk raskere i davle modus før oppdatering så litt tidleg å si om det har påvirket batteritiden negativt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...