IcedInsanity Skrevet 20. mars 2015 Del Skrevet 20. mars 2015 Okay.. så det kom en update til tlf og eg oppdaterte den. Ble litt andre fonter og slikt men eg lurer nå på hvordan eg kan forandre den grusomme oransje fargen som er øverst når eg er innpå en sms samtale samt om en kan forandre den hvite bakgrunnen som er der alle sms samtalene ligger. Før kunne eg feks ha den svart, men nå får eg ikke forandret noenting.. Noen som vet? Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 20. mars 2015 Del Skrevet 20. mars 2015 Dette er ett meget merkelig designvalg som ikke bare kom til S4, men også til S5 og Note 4. Selv har jeg Note 4 og har blitt vandt til fargen, men den er irriterende som du sier. Er desverre ingen mulighet (iallefall som jeg vet om) til å bytte farge på nåværende tidspunkt, men samsung har lenge pratet i å få inn en "theme setting" som vil ordne biffen. Dette har de på de nye A modellene. Eneste løsning for nå er å bytte SMS app. Finnes mange gode alternativer som er bedre enn samsung sin egen. Lenke til kommentar
mandela Skrevet 20. mars 2015 Del Skrevet 20. mars 2015 Velkommen til Android 5 material design: http://www.gsmarena.com/motorola_nexus_6-review-1164p6.php https://www.google.com/design/spec/style/color.html#color-ui-color-application Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 21. mars 2015 Forfatter Del Skrevet 21. mars 2015 Ah, så kjedelig da. Oransje og hvit liksom.. GG Lenke til kommentar
dillon Skrevet 25. mars 2015 Del Skrevet 25. mars 2015 Enig dette er tragisk dårleg den var mye bedre å bruke før oppdateringen,har det gått ut over batteri tiden og? Min gjekk raskere i davle modus før oppdatering så litt tidleg å si om det har påvirket batteritiden negativt. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 27. mars 2015 Forfatter Del Skrevet 27. mars 2015 Er ting som går tregere nå en før merker eg, feks når eg kobler til det trådkløse nettverket her hjemme. Før gikk det under 2 sekunder fra eg trykket på knappen til tlf var koblet til, nå kan det ta opptil et halvt minutt Lenke til kommentar
mandela Skrevet 28. mars 2015 Del Skrevet 28. mars 2015 Har du en lang liste over tidligere tilkoblete wifi-nettverk IcedInsanity? Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 30. mars 2015 Forfatter Del Skrevet 30. mars 2015 Ja, den er vel på over 15 stk.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå