Arodem Skrevet 20. mars 2015 Del Skrevet 20. mars 2015 Gjett hvor mange zombier som har blitt slaktet.Dying Light har blitt spilt av 3,2 millioner Lenke til kommentar
Plump Skrevet 20. mars 2015 Del Skrevet 20. mars 2015 Synes dette spillet er veldig solid. Lenge siden jeg har følt at et spill har innhold som "før i tiden"som Far cry, Unreal etc. Det er en glede å se at utviklerene bryr seg om handlig, spillbarhet og innhold, og ikke bare grafikk. De har også lagt inn masser av eastereggs og referanser i tillegg til våpen man må lete litt ekstra for å finne. Hoved questet er underholdende og side questene, som det er mange av, er varierende og ikke preget av "hent 10 av disse" syndromet. Våpnene er det også mange av, kanskje unødvendig mange. Oppgraderingene kunne de fint halvert antallet og heller lagt inn litt bedre variasjon. Sikkert noen som husker det første, relativt kleine våpnet man fikk I Unreal som til slutt i spillet hadde blitt ett av de heftigste ved hjelp av oppgraderinger man fant hvis man bare hadde tid til å lete. Det var tider det Nå er jeg av den typen som liker å gjøre allt som er mulig i ett spill. Jeg har sikkert brukt over 100 timer spillet når man først starter på challenges og i tillegg leter etter trophies ol. Ett lite minus i tillegg til litt lite varierende oppgraderinger, er bossfightene. Ikke spesielt krevende, men det har jo blitt en standard etter at spill har blitt mer og mer tilpasset konsoller ( jeg spiller på pc) Skikkelig morro. 2 Lenke til kommentar
~ David ~ Skrevet 20. mars 2015 Del Skrevet 20. mars 2015 Og likevel er det håpløst å finne coop-matcher med fire spillere. Jeg skjønner ikke hvorfor de ikke har lagt inn at man kan søke etter matcher og så velge blant disse på en liste. Jeg får beskjed om at det er X antall pågående matcher i et område, men jeg får ingen muligheter til å velge blant disse, jeg kommer bare inn på en random. Her er det forbedringspotensiale. Digger spillet sånn ellers, men savnet litt flere sideoppdrag i Old Town, jeg får inntrykk av at de gikk litt lei etter hvert som de lagde spillet.. Lenke til kommentar
Realzi Skrevet 21. mars 2015 Del Skrevet 21. mars 2015 (endret) Wow, Elkjøp kampanjen feiler stort. de anbefaler maskiner for spill som ikke har sluppet ut maskinvare krav og en person spurte om en pc som kunne spille Minecraft og en butikk eier ba om at han tok kontakt med de Norske elektro butikker = shit Denne var ganske bra da + til Elkjøp (ElkjøpJon) Hei! 500 til 600 fps eksisterer ikke mulighet for, men jeg anbefaler deg å se på disse modellene fra MSI Endret 21. mars 2015 av Realzi Lenke til kommentar
Kentucky Skrevet 21. mars 2015 Del Skrevet 21. mars 2015 Går jo ikke å spille dette spillet. Lagger jo så ektremt at jeg måtte åpne en PayPal dispute. Er så lei av spill ikke funker på steam. Tragisk. Lenke til kommentar
Plump Skrevet 21. mars 2015 Del Skrevet 21. mars 2015 Spillet lagget fryktelig for meg og i starten. Jeg måtte installere Nvidia experience og optimalisere instillingene. Laggingen ble da mer eller mindre eliminert. Ellers er jeg ikke særlig fan av Nvidia experience, men det funket. Ellers er det er mer eller mindre ingen synlig forskjeld på justere fra max instillinger til nivået under og du øker fpsn betraktelig. Hvor tett røyken er i horisonten eller hvor detaljert gresset er spiller liten rolle når du i 90% av spillet løper rundt uansett. At du har lastet spillet ned via Steam har neppe noe å si. Lenke til kommentar
DoZirii Skrevet 21. mars 2015 Del Skrevet 21. mars 2015 Ikke rart at denne statistikken har disse verdiene når man tenker på hvor bra dette spillet er. 1 Lenke til kommentar
Licht Skrevet 21. mars 2015 Del Skrevet 21. mars 2015 Dying Light er mye bedre enn det egentlig har noen rett til å være, men så er vel Techland det nærmeste vi har en spesialist på schlocky B-spill med solid mekanikk. Lenke til kommentar
SHITBENDER Skrevet 23. mars 2015 Del Skrevet 23. mars 2015 Dette spillet er en fantastisk sandkasse med veldig mange timer morro. Ang microstutter, så ble den beste løsningen for meg å bruke nvidia sin DSR for så å kjøre spillet i 2x native res (1080). og ellers alt makset (780sli). Da kjørte spillet helt feilfritt merkelig nok. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå