Cthulhu Skrevet 20. mars 2015 Del Skrevet 20. mars 2015 Med autopilot er vi nok et skritt nærmere selvkjørende biler på veiene.Om tre måneder vil nye Tesla Model S kunne styre seg selv Lenke til kommentar
Ost99 Skrevet 20. mars 2015 Del Skrevet 20. mars 2015 Da mangler vi bare motorveier å kjøre disse på. 2 Lenke til kommentar
Ar`Kritz Skrevet 20. mars 2015 Del Skrevet 20. mars 2015 (endret) Før vi får se det er nok Tesla Model S like utrangert som Ford Model T er nå. Endret 20. mars 2015 av Ar`Kritz Lenke til kommentar
Salvesen. Skrevet 20. mars 2015 Del Skrevet 20. mars 2015 Men er det lovlig å bruke? Lenke til kommentar
krister461 Skrevet 20. mars 2015 Del Skrevet 20. mars 2015 Men er det lovlig å bruke?Ja. Det er fortsatt føreren som er ansvarlig og kjører bilen. Bilen bare hjelper til litt mer enn vanlig... Lenke til kommentar
loggie24 Skrevet 20. mars 2015 Del Skrevet 20. mars 2015 Ville aldri stolt på noe sånt 1 Lenke til kommentar
kremt Skrevet 20. mars 2015 Del Skrevet 20. mars 2015 Men er det lovlig å bruke?Ja. Det er fortsatt føreren som er ansvarlig og kjører bilen. Bilen bare hjelper til litt mer enn vanlig... Mer og mer noobifisering. Kjøre en moderne bil i dag krever vel knapt at hjernen er påslått. Og elbil enda verre, bare å gi gass. Hvor er mestringsfølelsen og gleden ved noe sånt? Enkelte fremskritt gjør oss selv dummere og dummere. 2 Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 20. mars 2015 Del Skrevet 20. mars 2015 Det er plenty andre vanskelige ting å gjøre i samfunnet. AtW 3 Lenke til kommentar
Virion Skrevet 21. mars 2015 Del Skrevet 21. mars 2015 Meh. Med DSG/s-tronic, lane assist, front assist og adaptiv cruisekontroll kjører alle nye VAG biler seg selv i dag på motorvei, bare å slippe rattet og ta frem mobilen. Ser ikke helt innovasjonen i det her? Med mindre jeg har gått glipp av noe... Lenke til kommentar
krister461 Skrevet 21. mars 2015 Del Skrevet 21. mars 2015 Ville aldri stolt på noe såntJa, det er skummelt med sånn derre nymotens greier...alt var bedre før. Meh. Med DSG/s-tronic, lane assist, front assist og adaptiv cruisekontroll kjører alle nye VAG biler seg selv i dag på motorvei, bare å slippe rattet og ta frem mobilen. Ser ikke helt innovasjonen i det her? Med mindre jeg har gått glipp av noe...Er det noen av disse som svinger rattet selv i svinger og som skifter felt for deg uten at du behøver å berøre rattet? Lenke til kommentar
Virion Skrevet 21. mars 2015 Del Skrevet 21. mars 2015 Angående behov for å holde i rattet innimellom så kan det programmeres om. Det gjorde jeg. Lenke til kommentar
krister461 Skrevet 21. mars 2015 Del Skrevet 21. mars 2015 I see. Parkerer den i garasjen for deg også uten behov for en fører i bilen? Lenke til kommentar
Virion Skrevet 21. mars 2015 Del Skrevet 21. mars 2015 Nei. Men det foretrekker jeg å gjøre selv. Lenke til kommentar
Haaheim Skrevet 23. mars 2015 Del Skrevet 23. mars 2015 Ville aldri stolt på noe sånt Jeg ville heller stolt på en datamaskin enn et menneske. 2 Lenke til kommentar
henrikwl Skrevet 13. mai 2015 Del Skrevet 13. mai 2015 Ville aldri stolt på noe sånt Som artikkelen om Googles autobiler viser, så er en datamaskin langt mer pålitelig enn disse kjøttsekkene som brauter rundt. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå