Gå til innhold

Hvor er bomstasjonene på E6?

€uropa

Anbefalte innlegg

I forbindelse med jobb skal jeg kjøre tur-retur Oppegård - Oslo Lufthavn Gardermoen. Hvis jeg skal få dekket bompengene, må jeg vite hvilke bomstasjoner jeg passerer og beløpet på avgiftene. Jeg finner ingen god oversikt på google, så jeg lurer på om noen her har ei lenke eller kjenner til bomstasjonene?

I tilfelle noen lurer på hvorfor jeg ikke bare kjører og ser, er grunnen at jeg antakelig glemmer bomstasjonskiltene kort tid etter at de er passert og at jeg helst ikke venter til regningen kommer. Så det skader ikke å skaffe seg oversikt.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Takk for lenkene, Myst. De fant jeg ikke selv. Det er ikke så godt å se på kartene hvilke av bomstasjonene som ligger på E6 og hvilke som ligger på en av- eller innkjøring, men Sandstuveien er antakelig den eneste bomstasjonen jeg må passere på vei inn i Oslo?

Lenke til kommentar

Ok, kan hjelpe deg litt på vei her. Du skrev t/r Oppegård - OSL. Man kjører gjennom bomstasjoner kun inn til Oslo. Det vil si du passerer bare to bomstasjoner: E18 Mosseveien på tur opp, og Rv190 Ulven på vei ned. Avhengig av hviken vei du tar selvsagt. Nå tok jeg bare den enkleste.

Lenke til kommentar

Ok, kan hjelpe deg litt på vei her. Du skrev t/r Oppegård - OSL. Man kjører gjennom bomstasjoner kun inn til Oslo. Det vil si du passerer bare to bomstasjoner: E18 Mosseveien på tur opp, og Rv190 Ulven på vei ned. Avhengig av hviken vei du tar selvsagt. Nå tok jeg bare den enkleste.

Du hjelper meg på vei. Artig ordspill.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...