akelbo Skrevet 20. mars 2015 Del Skrevet 20. mars 2015 Problemer hos Konami kan gjøre at Hideo Kojima forlater selskapet, ifølge rykter.Er det slutt mellom Konami og Metal Gear-skaperen? Lenke til kommentar
Mala Skrevet 20. mars 2015 Del Skrevet 20. mars 2015 (endret) Denne tweeten gav jo mening i ettertid, om det I hele tatt er en samenheng, http://www.ign.com/articles/2015/03/19/kojima-reportedly-leaves-konami-konami-responds Endret 20. mars 2015 av Mala 1 Lenke til kommentar
vidor Skrevet 20. mars 2015 Del Skrevet 20. mars 2015 Jeg visste ikke engang at hun hadde vært sammen med han. Imponerende at dere hadde saken før seher.no 1 Lenke til kommentar
Boss-Znakemaster Skrevet 20. mars 2015 Del Skrevet 20. mars 2015 Håper virkelig ikke det Nå som de endelig har fådd skapt Fox spillmotoren håper jeg at de kan ta nytte av den å lage enda flere storslagne Metal Gear spill. Vil så gjerne ha Metal Gear Solid VI og Metal Gear Rising 2 i framtiden og ønsker at Kojima skal være med på å skape dem også for at spillene skal kunne få den type magi som bare han kan gi. Alle Metal Gear Solid spillene som har kommet ut har jeg storkost meg med og runnet hver av dem utallige mange gang så jeg gleder meg til å runne The Phantom Pain også igjen og igjen. Lenke til kommentar
Mithridates VI Skrevet 20. mars 2015 Del Skrevet 20. mars 2015 Om det viser seg at denne Kojima har rotet med kona mi så skal det bli månelyst! 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå