Gå til innhold

Oslo 2015

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest member-296438

Flere som skal rekke noe....

Fin plassering av personen, der hun er på full fart ut i hjørnet. Litt usikker på om jeg ville valgt s/hv, men samtidig er det stilig med sollyset som får frem fargen i håret.

Kult er det uansett:-)

Lenke til kommentar

Flere som skal rekke noe....

Fin plassering av personen, der hun er på full fart ut i hjørnet. Litt usikker på om jeg ville valgt s/hv, men samtidig er det stilig med sollyset som får frem fargen i håret.

Kult er det uansett:-)

Takk. Ja hadde hun ikke hatt rødt hår så hadde det nok blitt et svart-hvitt-bilde. Men det var noe herlig med det knall-røde som lyses opp bakfra som gjorde at jeg måtte ta bildet.

henning

Lenke til kommentar

Hadde med en gang en følelse av hvem dette var sitt bilde.. ;) Nydelig med lyset som får håret hennes til å skinne! Ville vært litt synd med s/h her. Nydelig komponert hele bildet, dette er du jævla go' på! :thumbs: ...PS..har en følelse at du er en litt skummel fyr som gjemmer deg i mørke kroker og venter på folk.. :omg:

• Liker 1
Lenke til kommentar

Hadde med en gang en følelse av hvem dette var sitt bilde.. ;) Nydelig med lyset som får håret hennes til å skinne! Ville vært litt synd med s/h her. Nydelig komponert hele bildet, dette er du jævla go' på! :thumbs: ...PS..har en følelse at du er en litt skummel fyr som gjemmer deg i mørke kroker og venter på folk.. :omg:

Takk for det. Jeg lever et liv på skyggesiden ;)

Igjen et godt bilde, men allikevel hakket under 12. og 19. mars versjon over samme tema. Fint at du serverer en fargeversjon.

Vennlig hilsen Ragnar

Takk. Jeg er helt enig med deg, de var bedre, dette ble litt annerledes med rød-fargen derfor jeg la det ut.

Fint fluktbilde med håret som gjør det lille ekstra. Lurer på hvordan det hadde været å kutta bort det øverst til venstre så man ikke ser det som er utenfor tunnellen.. Kunne vært kvadratisk da i så fall.

MVH Tove

Takk - jeg har lekt litt med cropping her, og det ser ut som det kan bli litt renere ja. Kanskje jeg drar tilbake en dag og prøver å finne noen nye vinkler hvor jeg ikke får med rotet på utsiden.

Henning

Lenke til kommentar

Hei, hsp.

Du har en lang rekke bilder av mennesker "på vei", og dette bildet er et godt eksempel på både din evne til å "se" motiver OG dine fotografiske ferdigheter, - imponerende "helstøpt" ! :)

M v h Albert.

Tusen takk Albert, veldig hyggelig med slike tilbakemeldinger.

Henning

Lenke til kommentar

Veldig bra! Liker godt utsnittet her og synes at utgangen bør være med. Den viser at vi befinner oss i et bymiljø og skaper dermed en ramme for fortellingen. Dessuten blir det et symbol på det jordnære og statiske. Det står i en fin kontrast til høyre delen av bildet som er mystisk og dynamisk. Men det er absolutt et bilde som kan tåle flere utsnitt, alt etter hvilket uttrykk du vil gå for.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Veldig bra! Liker godt utsnittet her og synes at utgangen bør være med. Den viser at vi befinner oss i et bymiljø og skaper dermed en ramme for fortellingen. Dessuten blir det et symbol på det jordnære og statiske. Det står i en fin kontrast til høyre delen av bildet som er mystisk og dynamisk. Men det er absolutt et bilde som kan tåle flere utsnitt, alt etter hvilket uttrykk du vil gå for.

Takk Mikael. Ja grunnen til at jeg ville ha med utsiden var litt det at hun skulle ha noe å løpe fra, rømme inn i mørket, vekk fra samfunnets forventninger og press.

H

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...