Albert Andersson Skrevet 21. mars 2015 Forfatter Del Skrevet 21. mars 2015 Hei Albert. Har du sovet i timen? Nei bare tuller, skojar, lit Førstår at du hatt det travelt og velkommen tilbake med et flott bilde av en ung gråspurv, Young house sparrow God h...elg !!!!! Leif Hei, Leif. Tusen takk for hyggelig tilbakemelding, og god helg til deg også, Leif ! Omstendigheter og prosjekter har tatt mye tid i vinter, men nå ser det ut til at det kan bli noe tid til foto, også. M v h Albert. Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 21. mars 2015 Del Skrevet 21. mars 2015 Hei Albert. Har du sovet i timen? Nei bare tuller, skojar, lit Førstår at du hatt det travelt og velkommen tilbake med et flott bilde av en ung gråspurv, Young house sparrow God h...elg !!!!! Leif Hei, Leif. Tusen takk for hyggelig tilbakemelding, og god helg til deg også, Leif ! Omstendigheter og prosjekter har tatt mye tid i vinter, men nå ser det ut til at det kan bli noe tid til foto, også. M v h Albert. Lenke til kommentar
Olvis Skrevet 13. mai 2015 Del Skrevet 13. mai 2015 (endret) Hei, Olvis.Jeg er usikker på om du liker bildet, men uansett, - takk for tilbakemelding ! M v h Albert. Litt seint, men: det betyr at jeg liker bildet! Jeg elsker fugler, og spesielt gråspurver. De er så nette. Og uredde. Det er gøy å se når de tar seg sandbad i byen, rett i nærheten av folk. Endret 13. mai 2015 av Olvis Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 18. mai 2015 Forfatter Del Skrevet 18. mai 2015 Hei, Olvis. Jeg er usikker på om du liker bildet, men uansett, - takk for tilbakemelding ! M v h Albert. Litt seint, men: det betyr at jeg liker bildet! Jeg elsker fugler, og spesielt gråspurver. De er så nette. Og uredde. Det er gøy å se når de tar seg sandbad i byen, rett i nærheten av folk. Hei, Olvis, og takk for hyggelig tilbakemelding ! Jeg er helt enig med deg når det gjelder gråspurver, - de har "stayerevne" og er tilpasningsdyktige. Dessuten har de "bøttevis" med sjarm, synes jeg M v h Albert Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg