Albert Andersson Skrevet 20. mars 2015 Del Skrevet 20. mars 2015 Ung gråspurv ... . Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
okjo Skrevet 20. mars 2015 Del Skrevet 20. mars 2015 Hei Albert, dette er bare lekkert, fin positur, godt teknisk, flotte harmoniske farger over hele flata og med en ryddig og dus bakgrunn Mvh Oddmund Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 20. mars 2015 Del Skrevet 20. mars 2015 Joda, det er mer å skrive om den, nydelig portrettert, og gjennomført fargebalanse i hele billedflaten. Hyggelig å se deg tilbake i "manesjen." Vennlig hilsen Ragnar Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 20. mars 2015 Forfatter Del Skrevet 20. mars 2015 Hei Albert, dette er bare lekkert, fin positur, godt teknisk, flotte harmoniske farger over hele flata og med en ryddig og dus bakgrunn Mvh Oddmund Hei, Oddmund. Tusen takk for hyggelig kommentar ! M v h Albert. Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 20. mars 2015 Forfatter Del Skrevet 20. mars 2015 Joda, det er mer å skrive om den, nydelig portrettert, og gjennomført fargebalanse i hele billedflaten. Hyggelig å se deg tilbake i "manesjen." Vennlig hilsen Ragnar Hei, Ragnar. Tusen takk for hyggelig tilbakemelding, - jeg håper å få noe mer "fototid" framover ! M v h Albert. Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 20. mars 2015 Del Skrevet 20. mars 2015 Så elegant og flott Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 20. mars 2015 Forfatter Del Skrevet 20. mars 2015 Så elegant og flott Hei, Torhild. Tusen takk fo hyggelig, positiv tilbakemelding ! M v h Albert. Lenke til kommentar
Ovidia2 Skrevet 20. mars 2015 Del Skrevet 20. mars 2015 Koselig å se deg her igjen Albert! Nydelig bilde av fuglen med vakker og rolig bakgrunn! Hilsen Tove Lenke til kommentar
Gjest member-296438 Skrevet 20. mars 2015 Del Skrevet 20. mars 2015 Fuglekongen er tilbake:-) Som alltid god skarphet, positur og farger. Dette behersker du bedre enn mange andre:-) Veldig hyggelig at du er tilbake. Jeg har ihvertfall savnet både dine bilder (selv om jeg er langt borte fra din sjanger) og innspill/kommentarer. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 20. mars 2015 Del Skrevet 20. mars 2015 Dette var en vakker krabat , flott portrettert og med fin komp og flotte farger . Skarpt motiv mot en fin bakrgrunn. Fuglen er så livaktig at man nesten forventer at den flyr ut av bildet. Det er godt du er tilbake , du har vært savnet av mange , også av meg. Mvh Alec Lenke til kommentar
rolfmm Skrevet 20. mars 2015 Del Skrevet 20. mars 2015 (endret) Velkommen tilbake, med en fin gråspurv! Skarp og fin - fanget i rette öyeblikk Endret 20. mars 2015 av rolfmm Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 20. mars 2015 Forfatter Del Skrevet 20. mars 2015 Koselig å se deg her igjen Albert! Nydelig bilde av fuglen med vakker og rolig bakgrunn! Hilsen Tove Hei, TCL Photography. Tusen takk for hyggelig tilbakemmelding, Tove ! M v h Albert. Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 20. mars 2015 Forfatter Del Skrevet 20. mars 2015 Fuglekongen er tilbake:-) Som alltid god skarphet, positur og farger. Dette behersker du bedre enn mange andre:-) Veldig hyggelig at du er tilbake. Jeg har ihvertfall savnet både dine bilder (selv om jeg er langt borte fra din sjanger) og innspill/kommentarer. Hei, Pentaxen. Hjertelig takk for hyggelig, positiv kommentar ! M v h Albert. Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 20. mars 2015 Forfatter Del Skrevet 20. mars 2015 Dette var en vakker krabat , flott portrettert og med fin komp og flotte farger . Skarpt motiv mot en fin bakrgrunn. Fuglen er så livaktig at man nesten forventer at den flyr ut av bildet. Det er godt du er tilbake , du har vært savnet av mange , også av meg. Mvh Alec Hei, Alec. Stor takk til deg, Alec, - det er svært hyggelig med slike tilbakemeldinger ! M v h Albert. Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 20. mars 2015 Forfatter Del Skrevet 20. mars 2015 Velkommen tilbake, med en fin gråspurv! Skarp og fin - fanget i rette öyeblikk Hei, Rolf Magne. Tusen takk for hyggelig, positiv tilbakemelding ! M v h Albert. Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 21. mars 2015 Forfatter Del Skrevet 21. mars 2015 Awww! Hei, Olvis. Jeg er usikker på om du liker bildet, men uansett, - takk for tilbakemelding ! M v h Albert. Lenke til kommentar
Torbjørn Milje Skrevet 21. mars 2015 Del Skrevet 21. mars 2015 Et utrolig bra fuglebilde dette. Bildet har fine duse farger, en fin beskjæring, en rolig og fin bakgrunn og en god skarphet. Mvh Torbjørn Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 21. mars 2015 Forfatter Del Skrevet 21. mars 2015 Et utrolig bra fuglebilde dette. Bildet har fine duse farger, en fin beskjæring, en rolig og fin bakgrunn og en god skarphet. Mvh Torbjørn Hei, Torbjørn. Tusen takk for en hyggelig og svært positiv tilbakemelding ! M v h Albert. Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 21. mars 2015 Del Skrevet 21. mars 2015 Hei Albert. Har du sovet i timen? Nei bare tuller, skojar, lit Førstår at du hatt det travelt og velkommen tilbake med et flott bilde av en ung gråspurv, Young house sparrow God h...elg !!!!! Leif Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg