Christian Thork Skrevet 3. april 2015 Forfatter Del Skrevet 3. april 2015 De er varme, har ikke watt måler, men farmin sier han har. Kjørte på 1.310V 4.75Ghz før, skulle ønske jeg kunne kjøre på den igjen^^ kan nok det, med nye Hk kanskje 1.3V hadde holdt. Skal jeg teste for gøy? da er det ihvertfall langt unna stock. Kan jo kjøpe et på clash olshon også, sånn watt måler. Men Cpu tempen er litt bedre nå som viftene kjøres hardere. og ettersom jeg bruker adaptive. 80¤C er jo ikke så dårlig mtp på at det er en OCCT test som har kjørt seg. Lenke til kommentar
mackanz Skrevet 3. april 2015 Del Skrevet 3. april 2015 Då undrar jag om inte det borde bli bättre av att kyla cpu först och sen gpu's. Men en till radiator hade ju löst allting. Fin klock! Är avundsjuk........ Har fått en riktig lemon av ett gtx 980 själv........Tål inte ens normal boost. Lenke til kommentar
Christian Thork Skrevet 3. april 2015 Forfatter Del Skrevet 3. april 2015 (endret) Cpu`en klokker skikkelig bra, Bencher op 4.9Ghz 1.375Ghz. Er 15, så har konf i mai, mulig jeg får råd til en radiator da mon tro. Høres kanskje dumt ut mtp på nåværende rig, men slik er det 980 korta vil fan med ikke klokker lenger/bedre på vann, blir skikkelig forbannet. 980 kort har du? Prøvd å flash til custom rom? Endret 3. april 2015 av Snusmumr1kk1 Lenke til kommentar
Christian Thork Skrevet 3. april 2015 Forfatter Del Skrevet 3. april 2015 (endret) Pga kabinett så får jeg ikke plassert Cpu først i loopen, som du ser på bildet i forrige side Om noen har noe tips ang Gpu overclocking, feel free! Korta kjørte jo 1550/2000Mhz da G1 kjøleren var på 100%, mens på vann treffer jeg samme grense, selv om temp er over 30¤C kaldere... Cpu kjører nå 4.625Ghz .1.241V.. Stabil iallefall Om jeg repeterer så er det fori jeg trøtt Når jeg byttet HK fra Asus X99-S til Asus X99-e ws så reinstallerte jeg ikke windows, siden de bruker samme drivere, worth a shot? Tar meg ca en hel dag å reinstallere. Endret 3. april 2015 av Snusmumr1kk1 Lenke til kommentar
Gabri3L Skrevet 3. april 2015 Del Skrevet 3. april 2015 Hvis man skal eksperimentere mye lønner det seg fort å slipstreame en installasjons DVD/minnepinne. Ellers har vi jo denne løsningen, sikkert en kjempe god ide for deg. Hvordan er det med terminal, er det det samme som å kjøre vannet inn parallelt? 1 Lenke til kommentar
Christian Thork Skrevet 3. april 2015 Forfatter Del Skrevet 3. april 2015 Sett den videoen før, hadde vært fett om det faktisk var sant ^^ Terminal kjøres i parallel og er ca 1-3¤C forskjell på kortene, avhenger av om jeg folder eller spiller Lenke til kommentar
Christian Thork Skrevet 3. april 2015 Forfatter Del Skrevet 3. april 2015 Om noen finner ne løsning på hvorfor jeg klarte en høyere klokk på luft enn vann.. (om det er en løsning) så skal du få en tier og litt lommerusk ^^ Lenke til kommentar
mackanz Skrevet 3. april 2015 Del Skrevet 3. april 2015 Cpu`en klokker skikkelig bra, Bencher op 4.9Ghz 1.375Ghz. Er 15, så har konf i mai, mulig jeg får råd til en radiator da mon tro. Høres kanskje dumt ut mtp på nåværende rig, men slik er det 980 korta vil fan med ikke klokker lenger/bedre på vann, blir skikkelig forbannet. 980 kort har du? Prøvd å flash til custom rom? Har en 120mm rad du kan få om du vill. En gammal hederlig Black Ice. Har en 240 också, men det kan hända jag snart behöver den. Lenke til kommentar
Christian Thork Skrevet 3. april 2015 Forfatter Del Skrevet 3. april 2015 Cpu`en klokker skikkelig bra, Bencher op 4.9Ghz 1.375Ghz. Er 15, så har konf i mai, mulig jeg får råd til en radiator da mon tro. Høres kanskje dumt ut mtp på nåværende rig, men slik er det 980 korta vil fan med ikke klokker lenger/bedre på vann, blir skikkelig forbannet. 980 kort har du? Prøvd å flash til custom rom? Har en 120mm rad du kan få om du vill. En gammal hederlig Black Ice. Har en 240 också, men det kan hända jag snart behöver den. Tar den gjerne, Hvordan er standen på den? er den banket opp eller er den fin å se på? Sender deg PM Lenke til kommentar
mackanz Skrevet 3. april 2015 Del Skrevet 3. april 2015 Ser helt ok ut den. Tar det på PM. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå