Christian Thork Skrevet 25. mars 2015 Forfatter Del Skrevet 25. mars 2015 Fikk du vinklene? Har ikke fått lapp om det, ei mld på mobil regner med de kommer idag dog Lenke til kommentar
Kyrre S. Skrevet 25. mars 2015 Del Skrevet 25. mars 2015 Nei jeg sender ikke dette med norgespakke. Det er snakk om 4 vinkler, noen få gram .. Det kommer i postkassa di. Lenke til kommentar
Christian Thork Skrevet 25. mars 2015 Forfatter Del Skrevet 25. mars 2015 Nei jeg sender ikke dette med norgespakke. Det er snakk om 4 vinkler, noen få gram .. Det kommer i postkassa di. Au, fortsatt ikke kommet, regner med de kommee idag da:) Lenke til kommentar
Christian Thork Skrevet 25. mars 2015 Forfatter Del Skrevet 25. mars 2015 En liten trist update! Kjøper meg et tredje 980 for en billigere pris, og kjøper 1x ekstern rad, mulig en 6x 120 elns. pluss 3x 980 vannblokker med konfen. så nipplene kan jeg bruke i min nåværende loop, Yay or nay? Vil gå siden X99-E WS kan jeg plassere kortene hvor jeg vil, vil kjøpe nye slanger pluss kjøleveske tho! Er dette en dum plan? i grunn velger jeg 3x 980 pga jeg folder som en gal, folder 80% av tia, vil heller ha mer PPD enn jeg vil ha vannkjøling Håper ikke jeg skuffet noen, vil forsette på dette senere! Lenke til kommentar
Christian Thork Skrevet 25. mars 2015 Forfatter Del Skrevet 25. mars 2015 (endret) Ny update, droppet 980, etter War sin anbefaling om å gå for Techbay, Hadde jo en skriftelig avtale ettersom jeg leste ijgennom mailene, og siden de bestilte inn til meg fikk jeg dårlig samivttighet, så går den ruta. Bestiller etterpå! Endret 25. mars 2015 av Snusmumr1kk1 Lenke til kommentar
Christian Thork Skrevet 25. mars 2015 Forfatter Del Skrevet 25. mars 2015 (endret) Da var det bestilt gitt. De sender ut neste uke på mandag/tirsdag, noen som vet hvor lenge posten varer neste uke? EDIT: roterbar vinkel, med 1/4" BSP (British Standard Pipe) gjengefeste (M/F). jeg kjøpte av Kyrre.s er kommet. EDIT2: Skriveleif, eneste jeg kom på som hørtes normalt ut. Endret 25. mars 2015 av Snusmumr1kk1 Lenke til kommentar
Kyrre S. Skrevet 25. mars 2015 Del Skrevet 25. mars 2015 Hørtes bare feil ut Ingen leker seg rundt med niplene til Kyrre, spesielt ikke hvis de er betalt for. Me no man ho' 1 Lenke til kommentar
Christian Thork Skrevet 25. mars 2015 Forfatter Del Skrevet 25. mars 2015 Hørtes bare feil ut Ingen leker seg rundt med niplene til Kyrre, spesielt ikke hvis de er betalt for. Me no man ho' Haha, My bad, fikk faktisk litt lattis av det når du nevnte det #IkkeMobbNorskenMin! Lenke til kommentar
Kyrre S. Skrevet 25. mars 2015 Del Skrevet 25. mars 2015 Kall det en roterbar vinkel, med 1/4" BSP (British Standard Pipe) gjengefeste (M/F). Kanskje litt langt navn Lenke til kommentar
Christian Thork Skrevet 25. mars 2015 Forfatter Del Skrevet 25. mars 2015 Kall det en roterbar vinkel, med 1/4" BSP (British Standard Pipe) gjengefeste (M/F). Kanskje litt langt navn Det går fint, copy lim inn^^ Har du aning om posten opererer hele neste uke mtp påskeferie? Lenke til kommentar
Christian Thork Skrevet 27. mars 2015 Forfatter Del Skrevet 27. mars 2015 Venter på blokkene, og vips der var alle "roterbar vinkel, med 1/4" BSP (British Standard Pipe) gjengefeste (M/F)"ene brukt. Jalla mounts rad, vel fordi r5 er litt lavt Bruker hvit slange for å teste. Nå er det bare å vente på hele ordreren fra techbay, "moddet" også hdd Cage slik at bunnen av d5 pumpa kunne "gli" ned. Lenke til kommentar
kremt Skrevet 27. mars 2015 Del Skrevet 27. mars 2015 Åssen fyller du når topphullet er opptatt av en slange egentlig Lenke til kommentar
Christian Thork Skrevet 27. mars 2015 Forfatter Del Skrevet 27. mars 2015 Åssen fyller du når topphullet er opptatt av en slange egentlig Siden det skal være et dykkerør der, så setter jeg den litt på skrå, fikser det ^^ Lenke til kommentar
Kyrre S. Skrevet 27. mars 2015 Del Skrevet 27. mars 2015 Skjønte ikke det.. du trenger vel den andre toppen? Og hvorfor har du psu den veien? Ikke bedre å la psu tusle med sin egen luftflyt? Lenke til kommentar
Kyrre S. Skrevet 27. mars 2015 Del Skrevet 27. mars 2015 Og nå kan du jo ikke endre hastigheten på d5 pumpa heller. Ikke at det er livsviktig menne .. Lenke til kommentar
Christian Thork Skrevet 27. mars 2015 Forfatter Del Skrevet 27. mars 2015 Pumpa kjøres alltid på 80% anyway. Jeg hadde ikke penger til den andre toppen Men vil nok g. Ang vifta til psu... Den spinner kun opp med boot, selv ikke under fofolding på alle komponenter så spinner den opp, så ikke noe stress der. ) Lenke til kommentar
kremt Skrevet 27. mars 2015 Del Skrevet 27. mars 2015 Og nå kan du jo ikke endre hastigheten på d5 pumpa heller. Ikke at det er livsviktig menne .. Har han manuell? Pwm ftw Lenke til kommentar
Christian Thork Skrevet 27. mars 2015 Forfatter Del Skrevet 27. mars 2015 Tenkte ikke på PWM.... Jaja Lenke til kommentar
Andrull Skrevet 28. mars 2015 Del Skrevet 28. mars 2015 Hmmm... Faktisk ikke helt dumt å ha PSUen snudd den veien om man har så overkill PSU. Det er slik de anbefaler at man plasserer vifteløse PSUer, så det er nok det optimale for passiv kjøring. I alle andre tilfeller så ville det vært feil ja. Dog, ikke at jeg helt forstod for inntake i loopen skulle bli, men vær obs på at du ganske raskt vil kunne få bobler, og vil ha mer problemer med å få ut bobler av systemet med en slik setup. Sannsynligvis vil luft ende opp i radiatoren og hope seg opp i toppen av røret over tanken. Ja, slik den står nå, så er tanken helt ubrukelig..? Da ingen luft vil låse seg i toppen av den, som strengt talt er det eneste stedet i en loop hvor man vil ha luften som nesten alltids vil være tilstede, eller bli til stede. Altså, luften stiger jo selvsagt opp, og i toppen av tanken er det et videre rør/slange. Luften vil følgelig følgelig måtte stige opp den slangen. Dette er da gitt at det blir akkurat slik, men for all del, det kan godt være noe spesielt jeg ikke kan se. Lenke til kommentar
Kyrre S. Skrevet 28. mars 2015 Del Skrevet 28. mars 2015 Vil man kunne justere hastigheten på en d5 hvis man setter "hjulet" på Max (5) og så kobler 12v via en kraftig viftekontroller, f.eks lamptron fc9 ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå