Gå til innhold

Vannkjøling Gpu.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

En liten trist update!

Kjøper meg et tredje 980 for en billigere pris, og kjøper 1x ekstern rad, mulig en 6x 120 elns. pluss 3x 980 vannblokker med konfen. så nipplene kan jeg bruke i min nåværende loop, Yay or nay?

Vil gå siden X99-E WS kan jeg plassere kortene hvor jeg vil, vil kjøpe nye slanger pluss kjøleveske tho! :)

Er dette en dum plan? i grunn velger jeg 3x 980 pga jeg folder som en gal, folder 80% av tia, vil heller ha mer PPD enn jeg vil ha vannkjøling :)

Håper ikke jeg skuffet noen, vil forsette på dette senere!

Lenke til kommentar

Da var det bestilt gitt. 

De sender ut neste uke på mandag/tirsdag, noen som vet hvor lenge posten varer neste uke?

EDIT:  roterbar vinkel, med 1/4" BSP (British Standard Pipe) gjengefeste (M/F). jeg kjøpte av Kyrre.s er kommet. :D

EDIT2: Skriveleif, eneste jeg kom på som hørtes normalt ut. :rofl:

Endret av Snusmumr1kk1
Lenke til kommentar

Venter på blokkene, og vips der var alle "roterbar vinkel, med 1/4" BSP (British Standard Pipe) gjengefeste (M/F)"ene brukt.

Jalla mounts rad, vel fordi r5 er litt lavt :p

Bruker hvit slange for å teste.

post-319721-0-31811600-1427482775_thumb.jpg

Nå er det bare å vente på hele ordreren fra techbay, "moddet" også hdd Cage slik at bunnen av d5 pumpa kunne "gli" ned.

post-319721-0-90150000-1427482868_thumb.jpg

Lenke til kommentar

Hmmm... Faktisk ikke helt dumt å ha PSUen snudd den veien om man har så overkill PSU. Det er slik de anbefaler at man plasserer vifteløse PSUer, så det er nok det optimale for passiv kjøring. I alle andre tilfeller så ville det vært feil ja. :)

Dog, ikke at jeg helt forstod for inntake i loopen skulle bli, men vær obs på at du ganske raskt vil kunne få bobler, og vil ha mer problemer med å få ut bobler av systemet med en slik setup. Sannsynligvis vil luft ende opp i radiatoren og hope seg opp i toppen av røret over tanken.

Ja, slik den står nå, så er tanken helt ubrukelig..? Da ingen luft vil låse seg i toppen av den, som strengt talt er det eneste stedet i en loop hvor man vil ha luften som nesten alltids vil være tilstede, eller bli til stede. Altså, luften stiger jo selvsagt opp, og i toppen av tanken er det et videre rør/slange. Luften vil følgelig følgelig måtte stige opp den slangen. 

Dette er da gitt at det blir akkurat slik, men for all del, det kan godt være noe spesielt jeg ikke kan se. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...