Andrull Skrevet 22. mars 2015 Del Skrevet 22. mars 2015 (endret) woha, 20 grader forskjell. Nei det hadde vært skikkelig ille. XD Hadde nok forventet meg maks 5-10 grader. Endret 22. mars 2015 av Andrull 1 Lenke til kommentar
Christian Thork Skrevet 22. mars 2015 Forfatter Del Skrevet 22. mars 2015 woha, 20 grader forskjell. Nei det hadde vært skikkelig ille. XD Hadde nok forventet meg maks 5-10 grader. Så 980 korta i sli overklokket og overvoltet, som kommer før cpu skal ikke gjøre mer enn max 10¤ forskjell på cpu? konge. da kan jeg forsatt benche med 4.9Ghz Lenke til kommentar
Kyrre S. Skrevet 22. mars 2015 Del Skrevet 22. mars 2015 Inline temperaturer hos meg er ca 37°C på kald side og 39°C på varm side under full last (AIDA64). Dette med ca. 29°C lufttemperatur målt ved inntaket til radiator. Om man har CPU først eller sist på loopen betyr max 1 grad spør du meg. 1 Lenke til kommentar
Christian Thork Skrevet 22. mars 2015 Forfatter Del Skrevet 22. mars 2015 Jeg tenker mer på forskjellen på temp på kun cpu før var det ca 55-ish under load, og når jeg setter i 2 ekstra skjermkort med i loopen, som er overklokket og overvoltet, kanskje 200-ish stk? Så cpu vil merke en 10¤C forskjell på å ha gpuene med i loopen, framofor ikke? Lenke til kommentar
Christian Thork Skrevet 22. mars 2015 Forfatter Del Skrevet 22. mars 2015 (endret) Og mine helt jævelig paint skills. Om dere klarer å skjønne noe ang terminal, bli inlet og outlet riktig? EDIT: nederste buret skal jeg ha, men øverste samt 5.25 bay er blitt fjernet Endret 22. mars 2015 av Snusmumr1kk1 Lenke til kommentar
Christian Thork Skrevet 22. mars 2015 Forfatter Del Skrevet 22. mars 2015 (endret) Hmm. Mulig jeg må gjøre det jalla med res. vil koste meg 300Kr for å få det tilsendt.. -_- altså de nye toppen. Skal lete igjennom techbay Endret 22. mars 2015 av Snusmumr1kk1 Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 22. mars 2015 Del Skrevet 22. mars 2015 (endret) Det kan hende, men det er jo fortsatt "innafor". Men Maxwell-korta dine er veldig kalde faktisk, så kan hende det funker fin-fint. Du må nesten oppdatere når du får i gang systemet, er spent på tempen din. EDIT: Som om du IKKE kommer til å oppdatere da, glemte meg litt bort her Endret 22. mars 2015 av bshagen 1 Lenke til kommentar
Christian Thork Skrevet 22. mars 2015 Forfatter Del Skrevet 22. mars 2015 Seff, må jo oppdateres. Håper å få alt på plass før påske, synn jeg ikke kunne dra til TG, hadde vært morro. Temp ja, er litt spent selv, du har jo noook av rads. Så får håpe en singel Xtx 360 skal holde :3 Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 22. mars 2015 Del Skrevet 22. mars 2015 Hvis ikke så får du måke på med viftene, jetfly style! Lenke til kommentar
Christian Thork Skrevet 22. mars 2015 Forfatter Del Skrevet 22. mars 2015 Hahahah, håper ikke at jeg må ty til det ^^ Lenke til kommentar
Christian Thork Skrevet 22. mars 2015 Forfatter Del Skrevet 22. mars 2015 (endret) Jeg kom på noe, når har jeg jo valgt at inlet blir outlet på gpu blokkene ifølge tegningen litt over meg.. Noen som har tips til hvordan jeg kan gjøre det med slangene mine? Noen som har tips til hvordan i helv!¤#% jeg kan gjøre det i R5 kassa? Endret 22. mars 2015 av Snusmumr1kk1 Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 22. mars 2015 Del Skrevet 22. mars 2015 Mulig jeg misforstår litt hva du spør om her, men tegningen din ser da riktig ut den? Lenke til kommentar
Christian Thork Skrevet 22. mars 2015 Forfatter Del Skrevet 22. mars 2015 Er det ikke slik at inlet på terminal egentlig er outlet og omvendt? mulig jeg er helt på bærtur.. Lenke til kommentar
kremt Skrevet 22. mars 2015 Del Skrevet 22. mars 2015 In/out er samme ulla på terminal. Eneste du må huske er at de ikke kan gå ut på samme side. F.eks hvis du går inn på høyre side nede, må du gå ut på venstre side oppe hvis du bruker parallell terminal. 1 Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 22. mars 2015 Del Skrevet 22. mars 2015 Står i bruksanvisningen, hvis du ikke har den, så ligger de på EK sin webshop http://ekwb.com 1 Lenke til kommentar
Christian Thork Skrevet 22. mars 2015 Forfatter Del Skrevet 22. mars 2015 Ahhhaaa!!! Men da er det jo riktig ifølge tegnigen min, 1+ to you both^^ Inlet på høyre side, på siden av terminalen, outlet på venstre side på topp. Jeg som har ``stressa`` de den siste timen med planlegging, jaja. jeg er n00b Får modde hdd brønner for å få plass til pumpen men ellers er alt fint. Bestiller alle delene på Onsdag neste uke, forhåpentligvis får jeg de på fredag/lørdag. Da gikk jeg for Bitspower virvler da jeg fikk en grei deal på de også. ble 1stk 90¤, 1stk 45¤ og 2stk 30¤, tror neppe jeg trenger noe mer. Lenke til kommentar
Christian Thork Skrevet 25. mars 2015 Forfatter Del Skrevet 25. mars 2015 Aaarghh!!! Ingen hadde på lager, Di bestilte gladelig inn for meg, men fikk de først i uka etter påskeferien, mens Techbay hadde alt untatt 1 blokk og kunne skaffe til neste tirsdag.. Jeg liker både techbay og Di, ville dere gjort? Di ga en finere pris. Lenke til kommentar
Kyrre S. Skrevet 25. mars 2015 Del Skrevet 25. mars 2015 Man får ingenting igjen for å være lojal i denne verden. Handle der det er billigst. 4 Lenke til kommentar
Christian Thork Skrevet 25. mars 2015 Forfatter Del Skrevet 25. mars 2015 Sant, handler bare hos techbay, da de er litt dyrere, men har alt jeg trengee og kan skaffe siste blokk i iløpet av neste uke Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå